Medlemsavgift?

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
13 years 2 hours ago #1258 by Jagman
Replied by Jagman on topic Medlemsavgift?
Terje,

Det er sant at det har vært noe uklarhet om hvilken periode man betaler for. Dette har imidlertid falt noenlunde på plass selv, og vi sender vanligvis ut anmodning om fornyelse av medlemskap i begynnelsen av året.

Så kan man jo spørre seg; hva med dem som melder seg inn f.eks. sommeren eller høsten? Vel, det har nå gått seg til på et vis med halv kontingent for dem som f.eks. har meldt seg inn i forbindelse med landstreff og deromkring.

Jeg kan godt tenke meg å ta dette opp på årsmøtet og kanskje foreslå en halvårlig kontingent dersom det er mange som sliter med nåværende system. Dette må vi vurdere nøye fordi det medfører en del merarbeid...

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #1260 by gclass
Replied by gclass on topic Medlemsavgift?
"Ja, hva vet jeg? Jeg er bare kasserer med oversikt over all bevegelse på klubbens konto. Du åpnet selv denne diskusjonen for å substansiere din kritikk av klubben og måten den drives på. Da bør du forvente å bli svart..."




Nå synes jeg du begynner å bli litt vel usakelig her...

Diskusjonen ble åpnet for langt over ett år siden og var ikke ment for å "substansiere min kritikk" av klubben. Tvert i mot for prøve å få klarhet i spørsmål og uklarheter knyttet til medlemsskapet som jeg vet mange av medlemmene har vært usikkre på.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
12 years 11 months ago #1261 by Jagman
Replied by Jagman on topic Medlemsavgift?
Unnskyld, jeg la ikke merke til at det var du som åpnet diskusjonen opprinnelig.

Jeg har bare kommentert dine seneste innlegg, og mener de opprinnelige spørsmålene egentlig er behørig besvart tidligere.

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #1275 by Puch G
Replied by Puch G on topic Medlemsavgift?
Helt neutralt inspil:

Jeg betalte (for første gang) tidliger i år og fikk medlemskort siste uke. Ikke så verst syns jeg ;-)

hviste ikke at jeg skulle få en t-shirt, men klistermerke til vogn ville være kult, eller?

Hilsen, Andi
98 G300 td 463
99 290GD 461

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
12 years 11 months ago #1279 by Jagman
Replied by Jagman on topic Medlemsavgift?
Hei Andi,

På innmeldingssiden skal det være spørsmål om T skjorte størrelse. Først når dette står på innbetalingen vet jeg at det skal sendes ut en T skjorte og hvilken størrelse det skal være. Klebemerkene har jeg sammen med T skjortene, så de sendes ut sammen.

Av en eller annen grunn har ingen av de 10-12 sist innmeldte oppgitt T skjorte størrelse. Det er derfor ikke blitt sendt ut til disse. Jeg har notert meg at jeg tar med noen klebemerket til kontoret slik at jeg kan sende dem sammen med medlemskortene i de tilfellene hvor det ikke er oppgitt T skjorte størrelse. Tar ditt innlegg som en påminnelse om at jeg sender disse separat til de siste innmeldte. Andi får to!

Det kunne godt ha vært informert noe bedre om dette på websidene! Roar!!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #1281 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Medlemsavgift?
Jeg skal ta en titt på innmeldingsskjema, og se om det kan gies en bedre forklaring på hvordan dette blir utfyllt. Sikkert ikke noe problem å gjøre nye medlemmer oppmerksomme på avkryssing av T-skjorte størrelse.

:silly:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #1436 by skogsnissen
Replied by skogsnissen on topic Medlemsavgift?
Hei, hvor finnes det mye omtalte innmeldingsskjema?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago - 12 years 10 months ago #1438 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Medlemsavgift?
Dette er en av de enhetene som ikke fulgte med over, ved "forum-plattform-bytte" :pinch:

Send meg en mail med navn, adresse, postnr, sted, mail, telefonnummer, bilmodell og årgang, og T-skjorte størrelse så skal jeg videresende denne slik at din innmelding vil bli registrert.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Det er i utgangspunktet Jagman som fører lister og tar seg av detaljene ved innmelding,men det er helt greit å ta det gjennom meg. Noe må jo jeg også finne på :blush:
Last edit: 12 years 10 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.059 seconds
Powered by Kunena Forum