Er ikke denne ett greit kjøp??

More
13 years 3 months ago #867 by Roar Sæther
Fant denne i dag.

www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26394947

Tror ikke den blir stående lenge . . . . :)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #868 by Terka
Ser så absolutt bra ut! Men Etter at El Presidente har utført håndspåleggelse på min G så tror jeg faktisk at jeg foretrekker den. ;) Men de framsetene skulle jeg gjerne hatt! Og kanskje en slik front og støtfangere... 460'en min er jo allerede en "bastard" likevel.. :P

//Terka
Mercedes-Benz 280GE 1986 _________________ ___________________[/i]
Godkjent med: OM617A motor / ORC hevefjærer / 285/75R16 hjul / 3,5t hengervekt

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #886 by Roar Sæther
Og ett knallbra kjøp ble det:cheer:

Like etter jeg skrev første innlegget, ringete en kompis som var ganske "oppe". Han adde akkurat solgt bilen til kona, og hadde sterkt behov for noe annet. Jeg hadde nevnt denne litt tidligere på dagen, og han var klar:)

Etter mange forsøk på kontakt med selger, fikk vi endelig svar. Kompisen hadde fått klar beskjed om hva dette antageligvis var, og hva han måtte spørre om. Selger syntes spørmål og antagelser virket fornuftig, og det ble avtalt titt og prøvekjøring.

Etter en grei kjøretur, ble det handel, og klokken kvart over 4 på morran på tirsdag, sto vogna på tunet hans i Kragerø. Han rakk til og med å vaske smykket før han fant bingen for ett par timer søvn før jobb.

Den nye eieren er ikke mer på nett enn nødvendig, men jeg skal få han innpå, slik at det blir lagt inn noen bilder av ervervelsen.

Morsom tur, og bra kjøp!!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.068 seconds
Powered by Kunena Forum