Landstreff 2010

More
14 years 2 months ago #551 by Roar Sæther
Landstreff 2010 was created by Roar Sæther
Hallo, G-odt folk!

Etter suksessen med landstreffet i Elvedalen, august 2009, ønsker jeg å ta opp temaet, Landstreffet 2010!! Må dette treffet få overgå fjorårets suksess:woohoo:

Siden vi hadde gitt, med treffstedet, en mindre god mulighet for at våre mer nordlige venner kunne delta, kan det vel være en ide å legge årets treff noe lenger nord enn Gjøvik? Har lett drøftet dette med Bilkar, (Stian, med norges råeste G-pick up) og vi har ett forslag til sted.
Oppdal er forslaget, og dette av flere grunner. Bra overnattings muligheter, flere offroad alternativer, ikke uoverkommelig avstand for de fleste deltagere, og sist men ikke minst, mulighet for kolonnekjøring til treffet fra både nord og syd:laugh: Ønsker også at treffet i år, som i fjor, skal være "merkeåpent". Kjører du noe annet enn G, er man alikevel velkommen, dog må regne med å bli stilt kritiske spørsmål ang valg av kjøretøy:laugh:

Ett forslag til er å legge til rette for innrykk på torsdag ettermiddag/kveld. Dette for å gi oss selv noe bedre tid til sosialt samvær. Søndagen i Elvedalen gikk mest med til å pakke og reise. Det samme er vel tilfelle på Oppdal, så da kan vel en ekstra dag være velkommen. For meg fra Kragerø er dette ca 57 mil, så noe tid må settes av til transporten:P

Kunne godt tenkt meg en ide`-dugnad rundt dette temaet. Gode ideèr bør komme tidlig, slik at de kan settes i virksomhet. Ellers er jeg som deltager, interessert å få banket datoen for dette.

Har på INGEN måte sett meg selv som arrangør av dette, jeg bare ønsker å sette dette på dagsordenen for 2010. Alikevel ikke fremmed for å påta meg noen verv i sammenhengen:P

Innspill folkens?? Både for klubbledelse og medlemmer.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #552 by bilkar
Replied by bilkar on topic Landstreff 2010
Enig der, greit og få en dato! Som vi har snakket om er Oppdal en fin plass med mange muligheter.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #553 by Tjærand
Replied by Tjærand on topic Landstreff 2010
Oppdal høres bra ut. Kjempefin tur sørfra i hvertfall.

47316787
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 2 months ago #557 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2010
Dette høres interessant ut! Hva har vi av arrangører der oppe? Det er alltid en fordel å ha noen med lokal tilhørighet som kan gå opp løypene, både med hensyn til opphold og arrangement.

Ellers utreder styret bl.a. en mulighet i Sogn hvor det skal være en kar som eier et større skogsområde hvor vi kan ta oss ut... Mer om dette senere.

Tidspunktet bør være ut i august et sted slik som i fjor...

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #558 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreff 2010
Vi har satt igng komunikasjon med klubben som drifter kjøre området på Oppdal. Tanken er å spørre om de kan stå for noen funksjonærer, og sikkerhet. Foreløpig status er at de kan antageligvis gjøre dette, og de stiller også med kjørevillige som kan vise oss løypene i terrenget.

Ettersom det dukker opp mer info rundt dette, legges det ut fortløpende.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #559 by Østerklev
Replied by Østerklev on topic Landstreff 2010
Vet ikke helt hvorfor treff skal legges til et sted der mange må kjøre langt for at få skal få kort vei, men Oppdal har mye å by på.

GW Cab på offroad.no er aktiv i den lokale klubben og stiller sikkert opp.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #563 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreff 2010
Det er vel ikke det at få skal få kort vei, men heller det at noen skal slippe å kjøre 170 mil for å komme på landstreffet. Om ikke annet, så kortere vei en gang i mellom.

Ser jo at det er noen ideer ang vestlandet, men det er vel ikke spes kortere fra Oslo området det heller. Men hvis det er der landstreffet legges, så legger jeg bare om kjørerruta dit:laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 1 month ago #566 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2010
Denne diskusjonen har vi tidligere hatt i Jaguar klubben også, men treff har det blitt rundt omkring i hele sørnorge (Trondhjem og sørover). Om ikke alle fra østlandet gidder å komme, så fanger tar vi det igjen med tilsig fra andre deler av landet...

At treffet havner i nærheten av Trøndelag får jo alle nyte godt av; da blir kar'ken fersker'!

Fint at det er såpass engsjement rundt landstreffet. Det setter vi i styret pris på!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #568 by bilkar
Replied by bilkar on topic Landstreff 2010
Jagman, du får restriksjoner på karsken i år :) hehe..
tar men nånn liter "nykoka" så bli alle i godt humør.

Uansett hva som blir bestemt kommer jeg vertfall, men holder fast på at Oppdal er en fin plass, hva med vestlandet neste år da?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 1 month ago #573 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2010
Hehe! No'n må jo stå løpet ut! Guttan din sovna jo altfor tidlig!

Mht sted for avvikling av årstreff har jeg bare en ting å si: NGK er en landsomfattende klubb.

God helg til æill!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.060 seconds
Powered by Kunena Forum