Sommerekspedisjon 2009

More
16 years 2 months ago #48 by Tjærand
Kanskje noe for klubben til neste år? 4 ukers ekspedisjon mot Nordkapp... Jeg har aldri vært lenger nord enn Værnes...

http://pointedthree.com/disc/forums/showthread.php?tid=10762&posts=10&start=1

47316787
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 months ago #52 by Meisal
Replied by Meisal on topic Sommerekspedisjon 2009
Det der såg ganske spennende ut! Men 4 uker blir kanskje litt i lengste laget for mange? 2 uker trur eg er meir enn nok. Det er jo fullt mulig for oss å sette opp en slik tur igjennom klubben også viss det er interesse for det.

mvh
Magnus Øgård Meisal

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #62 by Eon280
Replied by Eon280 on topic Sommerekspedisjon 2009
Så skøy ut det der, blir nok med for en periode på den turen der. B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #64 by Iver460
Replied by Iver460 on topic Sommerekspedisjon 2009
Dette er noe jeg garantert skal slenge meg på, i alle fall en ukes tid eller så!

En artig detalj er at Cliff, som skriver under "TWODOGS", kontaktet meg ang. en annonse på Finn.no før påsketider i fjor. Han hadde kommet til at en norsk feltvogn, helcab, 5,33-akslinger, 24V elektronikk og med Webasto var perfekt for hans bruk, nå hadde han funnet en i akseptabel prisklasse. Kikket på bilen samme kveld, tok endel bilder og ringte han. Etter 5 minutter på telefonen hvor jeg hadde redegjort for tilstand osv sier han "Yeah, well,I'll take it then". Fikk desverre ikke tid til å møte han da han hentet bilen og kjørte den til Bergen, men tanken er å ta det igjen når de kommer over!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.069 seconds
Powered by Kunena Forum