Newbie.

More
11 years 1 month ago #4368 by Petter
Newbie. was created by Petter
Hei jenter og gutter.
Jeg har nettopp kjøpt meg G, (ikke hentet enda), og tenkte det var en god ide å registrere seg her, bli medlem etterhvert.
Tanken på å kjøpe G har ligget i bakhodet siden jeg var liten gutt, (nå 31, fortsatt liten gutt?)
Er oppvokst med 2 stk, først en kort 460 med delt bakdør, og senere en 461 lang. Motor husker jeg ikke, var mest opphent i at den hadde nok ly og kule felger i bilens farge..
Nå har jeg byttet 3-serien i en G320, mest fordi vi trengte plass til bikkja. (i tilfelle samboeren skulle lese her..)

G-klasse er derfor ganske ukjent for meg, annet enn at jeg kan hitorie og utgaver, iom at dette har surret rundt i hodet i 20 + år.
Det har liksom alltid vært Bilen med stor B.
Så nå er jeg litt nervøs, (man har jo kjøpt gammel bil), men mest av alt gleder jeg meg som en unge.

Som dere kanskje skjønner, så kommer det sikkert en del tekniske spørsmål etterhvert..

Så hva tror dere, G320 som bruksbil?

Petter

Adventure starts when the plan falls apart!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #4369 by Flakiv
Replied by Flakiv on topic Newbie.
Gratulerer med ny bil, fin sak det :-). Kjører selv 320 og er godt fornøyd. Mange synes vel at forbruket blir litt drøyt, men i forhold til totalkostnaden blir det ikke det store utslaget (hvis du da ikke kjører veldig langt da).

Pass på det vanlige vedlikeholdet med smøring så har du god bil lenge. Å være føre var ift rust kan vel også svare seg. Noen liker godt oljebehandling.

Nyt dagene som G-eier.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.046 seconds
Powered by Kunena Forum