Noen som kan anbefale en god 463 i prisområdet 150-250?

More
11 years 3 months ago #4120 by PEL
Ny på forumet. Er i markedet for en G 463 til mellom 150 - 250'. Skal i all hovedsak være til vanlig vei bruk, så litt motor bør det være. Bilen kommer til å være nummer 2 bil og dermed ikke rulle veldig mye km i året.

Ser at prisene varierer sterkt.

Gjør enkle ting selv, men er i utgangspunktet klar for en som er så bra at den ikke må demonstreres første uken..

Kjenner dere feks bilen som står på Prestmarken?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago - 11 years 3 months ago #4122 by ErikT

PEL wrote: Kjenner dere feks bilen som står på Prestmarken?


Det var en ombygd bil hvor ombyggingen ikke var godkjent hos biltilsynet (og man dermed bør unngå)?
www.offroad.no/forum/topic/125549-noen-s...oe-til-disse-bilene/
Last edit: 11 years 3 months ago by ErikT.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #4123 by PEL
Hvor kan jeg sjekke om en slik ombygging er godkjent eller ikke? Fremkommer dette i vognkort eller lign?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #4124 by ErikT
Skal stå i vognkort, ellers kan man vel ringe biltilsynet og spørre dem om hva som står registrert.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #4125 by PEL
Takker.

Sjekker ut dette med Biltilsynet. Kenner du til annen historikk ved bilen, eller noen som kunne belyst evt historie. At mye er gjort med bilen kan jo være positivt såvel som negativt.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #4126 by PEL
Fikk tilbakemelding fra biltilsynet at dette var godkjent, dog en 1994 modell og ikke 1995.

Bør man kunne forvente at en G i denne prisklassen er 100% strøken, eller ville denne da kostet mer?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #4130 by IAD
Hei,

Jeg har vært i kontakt med Prestmarken vedr. denne bilen og lagt den på is for min del. Jeg syntes at prisen var drøy i forhold til en helhetsvurdering for min del. Den mangler noe utstyr som jeg gjerne skulle hatt, som mange andre i markedet har, samt at de svarene jeg fikk fra selger gjorde med litt usikker på bilen. De kunne ikke svare på hvorfor bilen var omlakkert, ikke hvem som hadde lakkert den, og heller ikke svare på hvem som hadde bygd den om, samt at jeg fikk svar om at bilen ikke trengte godkjenning for ombyggingen. Hvis jeg skulle gitt den prisen de forlanger skulle jeg gjerne følt meg litt tryggere på den bilen.

I tillegg har den følgende mangler:
- Mulig defekt toppakning (oljelekkasje)
- parkbrems henger
- rustne bremserør
- sprekk i frontrute
- skadet bremseslange
- defekt ryggelys
- defekte foringer foran og bak
- dekkskade

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.054 seconds
Powered by Kunena Forum