Speadometer bytte G 400 CDI.
Less
More
- Thank you received: 0
12 years 2 months ago - 12 years 2 months ago #3694
by Gelendkje
Speadometer bytte G 400 CDI. was created by Gelendkje
Heisan Alle.
Her kommer et teknisk spørsmål til Dere kloke dær ute.
Jeg har en 400 som dieselnåla mi har kvelda på. Har fått tak i et komplett instrument men kilometerstanden har gått ca, 10000km lenger en det som står i! Hva skjer om en bare bytter ? Ligger kilometerstanden lagret i en anne hjerne eller vil den ta kilometerstanden på det som settes i ?
NB. Har nyinstalert tankgiver.
Noe som har kompetanse
Jeg har en 400 som dieselnåla mi har kvelda på. Har fått tak i et komplett instrument men kilometerstanden har gått ca, 10000km lenger en det som står i! Hva skjer om en bare bytter ? Ligger kilometerstanden lagret i en anne hjerne eller vil den ta kilometerstanden på det som settes i ?
Noe som har kompetanse
Last edit: 12 years 2 months ago by Gelendkje.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 2 months ago #3698
by bilkar
Litt usikker på disse bilene. Men er ganske vanlig at den høyeste km.stand blir lagret. Enten det ligger i instrument eller ecu..
Replied by bilkar on topic Speadometer bytte G 400 CDI.
Gelendkje wrote: Heisan Alle.
Noe som har kompetanse
Litt usikker på disse bilene. Men er ganske vanlig at den høyeste km.stand blir lagret. Enten det ligger i instrument eller ecu..
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.050 seconds