Island 2010

More
14 years 8 months ago #226 by marquard
Island 2010 was created by marquard
Hei,

Det planlegges tur til Island sommeren 2010.
Interessen var stor dea dette ble presentert på landstreffet i helgen.

Mer info kommer.

Se www.smyril-line.dk
www.icetourist.is

Bernhard

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #230 by Meisal
Replied by Meisal on topic Island 2010
Jeg kommer uansett til å delta. Dette blir spennende.

Kom gjerne med forslag til datoer da dette kan gjennomføres og hva som passer best for folk.

mvh
Magnus Øgård Meisal

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 7 months ago - 14 years 7 months ago #243 by Jagman
Replied by Jagman on topic Island 2010
Prøvde å legge inn en videolink, men skar seg...

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Last edit: 14 years 7 months ago by Jagman.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago - 14 years 7 months ago #258 by sigbjvi
Replied by sigbjvi on topic Island 2010
Island er absoloutt plassen å dra til. Den gang jeg var der så jeg ikke så mange G'er.

Jeg har hatt planer for å dra tilbake, men det har ikke blitt noe foreløpig, jeg tror heller ikke at jeg kan være med i 2010, pga utenlandsopphold.

Les boka flukt i blinde. Veien som Desmond Bagley beskriver, som går på nordsiden av Vatnajukøl eksisterer. Jeg ville kjørt den, men ble frarådet av to Islendinger som kom over samme dagen og som vi bodde sammen med på Sæluhuset ved "Kverkfjøll". De måtte bruke spaden ganske mye og anbefalte ikke at vi tok turen med bare en bil.

Likevel fikk vi kjørt på endel ganske interessante veier. Jeg syns å huske at jeg la ut noen Islandsbilder her på G-klubbsidene men finner de ikke igjen. Tjærand er det noe som er blitt borte?


mvh
Sigbjørn
Last edit: 14 years 7 months ago by sigbjvi.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #530 by Meisal
Replied by Meisal on topic Island 2010
Fikk denne fra Bernhard,

Hei,
Olav, Jon og jeg var på Reiselivsmessa i helgen. Vi kom i kontakt med Baldvin Einarsson, fra IceTour AS www.icetour.no som holder til på Hokksund.
De driver med super jeep kjøring på bre etc. De arrangerer forskjellige tur etc. feks brekjøring..

Når det gjelder vårt opplegg så har vi landet på avreisedato tirsdag 6.juli og med hjemreise torsdag 22.juli evnt senere for de som ønsker det.

Så nå er det opptil hver enkelt å bestille hos Landsyn, tel 6391 8674, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. www.landsyn.no Landsyn er Smyrils agent i Norge. Jeg har bedt om tilbud på båt t/r Danmark.

mvh
Magnus Øgård Meisal

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.116 seconds
Powered by Kunena Forum