Deler til Kufanger.

More
12 years 4 months ago #1980 by Fjærhaug
Hei dere. Kom til å tenke på en sak her omdagen... skjønner det er noen her som holder til i Kragerø området. Og i den forbindelse så lurer jeg på om det er noen der ned eller i umiddelbar nærhet som er sugen på "gitter" til 463 kufaner.. der er av den typen som står foranlyktene (festet på kufanger)

Skal en tur til kragerø 18-21 nov... kunne tatt de med hvis noen har lyst på dem i bytte i deler eller noen få kroner.


Gitter'ne er kjøpt for noen år side men aldri vært monter... grunnen til dette er fordi jeg kjøpte feil... har selv 461 kufangr og disse passer ikke på min. Fargen er sort . Kjøpt på ORC.de

Ligger bare hjemme og slenger..

Så hvis du er i nærheten av sentrum, Strand, Helle eller Sannidal i den perioden... gi meg en lyd.

-89 300GD SWB Ålesund

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #1982 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Deler til Kufanger.
Og skulle det vise seg at du har noe tid til overs, så er du hjertelig velkommen en tur opp i El Presidentes garasje :lol:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #1985 by Fjærhaug
Replied by Fjærhaug on topic Deler til Kufanger.
Det var fryktelig hyggelig. Men kan desverre ikke vise frem noe eget da jeg tar fly nedover+leiebil... men om du har no spennende å vise frem så har jeg helt sikkert mer enn nok tid til å ta en tur innom, trenger inspirasjon.

-89 300GD SWB Ålesund

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #2123 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Deler til Kufanger.
Jeg tenkte på de gitterne til kufanger som du har. Tisleidøl har akkurat handlet seg en G som mangler disse gitterne.

Send han en PM eller no, så tenker jeg du blir kvitt de :cheer:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.038 seconds
Powered by Kunena Forum