Ønsker DU ett verv i styret?
- Roar Sæther
-
Topic Author
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Thank you received: 84
11 years 10 months ago #4443
by Roar Sæther
Ønsker DU ett verv i styret? was created by Roar Sæther
Jeg ønsker å få flere medlemmer frem i lyset, siden jeg føler at jeg har for lite å bidra med, i forhold til ett fjerde år som formann. Jeg ønsker å tre ned, for å gi plass til nye krefter. Nå er ikke dette vervet nevneverdig krevende, men litt sjel må man legge i det. Jeg for min del føler jeg har fått gjort litt for å dra klubben fremover, så får det være opp til hver og en av dere, å være enig eller uenig i det utsagnet 
Jeg vil med det samme, legge frem forslag til ett nytt verv, som jeg kan tenke meg å ta for ett år eller fler. Treffansvarlig for NGK, er ett verv som vil lette litt på fokus for formannen, og ikke minst noe jeg personlig brenner for
. Dette vil i mine øyne favne om kontakt med de lokale krefter som ønsker å ha treff i sitt område, støtte til i sammenheng med mat for deltagere, T-skjorter og tilsvarende til treffene, og ikke minst kontroll og bevaring av vår kommende treff-tilhenger. Jeg tar gjerne tilbakemeldinger på dette, fra alle som måtte mene noe om temaet.
Så folkens, DETTE er hver å ens mulighet til å troppe opp og motta hyllest som Formann i norges beste bilklubb

Jeg vil med det samme, legge frem forslag til ett nytt verv, som jeg kan tenke meg å ta for ett år eller fler. Treffansvarlig for NGK, er ett verv som vil lette litt på fokus for formannen, og ikke minst noe jeg personlig brenner for

Så folkens, DETTE er hver å ens mulighet til å troppe opp og motta hyllest som Formann i norges beste bilklubb

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
11 years 10 months ago #4464
by pehan
Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort
Replied by pehan on topic Ønsker DU ett verv i styret?
Hepp,
Jeg foreslår Roar som Treffansvarlig, og Ørjan som Formann!
Jeg foreslår Roar som Treffansvarlig, og Ørjan som Formann!
Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort
The following user(s) said Thank You: Joar Martinsen
11 years 10 months ago #4465
by Tisleidøl
Replied by Tisleidøl on topic Ønsker DU ett verv i styret?
Er og sterkt for at klubben har en treffansvarlig. Treffene er kanskje det viktigste i klubben og Roar er mannen der.
Time to create page: 0.050 seconds