Camp
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
- Platinum Boarder
- Thank you received: 84
Hadde en kort samtale med de ansvarlige der i dag, og de kunne bekrefte at de hadde mer enn nok plass til oss den gjeldende helga. Med sin beligenhet ca 18 km fra kjøreområdet, og en butikk i nærheten, høres det ut som det rette valget. Mulighet til shopping i Sandnes sentrum er også kort vei unna.
Jeg vil gjerne oppfordre alle som ønsker å campe, til å legge inn ett svar her i tråden, slik at vi kan forberede Vølstadskogen om ca hvor mange vi blir.
Kan vel hende dette kan være ett samlingspunkt utover kvelden etter middagene
En link til Vølstadskogen sin webside: www.volstadskogen.no
- Joar Martinsen
- Expert Boarder
- Thank you received: 8
Terka wrote: Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. (Tror taktelt får vente til neste år.)
Du får låne mitt da vettu
Skal ikke du på treff, eller har du andre overnattingsmuligheter?Joar Martinsen wrote:
Terka wrote: Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. (Tror taktelt får vente til neste år.)
- Joar Martinsen
- Expert Boarder
- Thank you received: 8
Terka wrote:
Skal ikke du på treff, eller har du andre overnattingsmuligheter?Joar Martinsen wrote:
Meget usikkert om jeg kommer på treff, og om jeg dukker opp så er det uten bil noen ganger hater jeg jobben min hehe
- Roar Sæther
- Platinum Boarder
- Thank you received: 84
Trenger sikkert en god co-pilot i Hommersåk også
Kort oppsummert, etter x antall timer i bil i helga så har vi endelig fått på plass feriekabalen for familien(!). Det er da 95% sikkert at jeg deltar på årets treff, alene, og camp er da et bra alternativ. Kjøreruta blir da Kvinnherad-Drammen-Sandnes til treffet, og Sandnes-(Drammen)-Røros fra treffet. Like greit å legge inn noen ekstra km?
Joar; tester gjerne ut taktelt om muligheten byr seg. Om ikke så blir det utslitt telt fra -82 eller å legge soveposen under bilen.