1987 M-B 280ge

More
9 years 4 months ago - 9 years 4 months ago #6022 by tusselaid
1987 M-B 280ge was created by tusselaid
Etter og sett meg litt lei av min 230ge fikk jeg bytta til meg denne som var EU godkjent og i orden. Flytta over 33 tommerene fra den 230ge til denne. Vil påstå at den tar seg godt fram med disse dekka. Fremtidige planer er uvist, men winch må vell monteres og led bar på taket og få montert inn ordentlig ryggelys er vel noe av prioriteringene.








1987 Mercedes-Benz gelandewagen 280ge lwb
1984 Mercedes-Benz Gelandewagen 230ge swb
1969 Oldsmobile F-Eighty Five
Attachments:
Last edit: 9 years 4 months ago by tusselaid.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #6060 by bimmerc
Replied by bimmerc on topic 1987 M-B 280ge
Det er merkelig stille på dette forumet og siden ingen har ønsket deg tillykke så langt vil jeg gjøre det. Bilen ser fin ut og håper du ikke finner for mye rust og alderdomssvakheter på den. Det dukker fort opp "småting" når man begynner å grave rundt i kriker og kroker etter at man har fått "nybilen" for seg selv. :unsure:
Fortsett gjerne å legge ut bilder slik at forumet ikke dør. Akkurat nå ser det ut til at det meste foregår på Facebook-gruppen til klubben.

Livet - det er ikke de dagene som er gått, det er de vi husker (fritt fra GG Marquez)
1992 300GE swb
ex 1983 230GE swb ex 1986 230GE swb ex 1985 300GD STT cab -

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #6066 by Tommyfn
Replied by Tommyfn on topic 1987 M-B 280ge
Blir mest kikking her på forumet, er slapp på kommentarene.. taklys ja, tenker du da grind og masse greier eller bare legge en lastebøyle over for å feste de i? holder på med arbeidslys nå selv, og må si en hinsides ledbar frister :)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #6068 by tusselaid
Replied by tusselaid on topic 1987 M-B 280ge
Heisann, har montert ryggelys i dag. Ble bare et arbeidslys skrudd direkte i fangern på v.side bak, enkelt og greit. Det er besett dårlig ryggelys på disse bilene etter min mening. Skal ta bildet i morgen. Dette er kun en midlertidig løsning da det er blitt så mørkt om dagene :P. Jeg vil vel kjøpe 2.stk like arb.lys og monetere i bakvegen ved og skjære hull i karosseriet i stedet for oppe på ei takgrind, for jeg tror jeg legger takstativ planerne på hylla da det kommer aldrig til og bli brukt. Men vurderer dette i stedet for.

1987 Mercedes-Benz gelandewagen 280ge lwb
1984 Mercedes-Benz Gelandewagen 230ge swb
1969 Oldsmobile F-Eighty Five
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #6071 by bimmerc
Replied by bimmerc on topic 1987 M-B 280ge
Blir det ikke mye vindsus av løsningen du har foran? En kraftig bøyle som tåler en tur i skogen! Ser bra ut!

Livet - det er ikke de dagene som er gått, det er de vi husker (fritt fra GG Marquez)
1992 300GE swb
ex 1983 230GE swb ex 1986 230GE swb ex 1985 300GD STT cab -

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.083 seconds
Powered by Kunena Forum