Min G
14 years 11 months ago - 14 years 11 months ago #482
by SASMERCE
mvh
SASMERCE
Hei.
noen bilder av min g.Kjøpte den for cirka ett ar siden.
Bilen er en 86 tidligere Sasbil,kort og har en 300 suge,med automat og rullet 210000km.
Det som er gjort foreløpig er:byttet varmeapparatmotor,byttet hjørner bak,tatt rust i hjulbuer,byttet alt av oljer,byttet alt elektrisk i baklamper,overhalt tank,montert skjermbreddere,byttet frontrute,helakkert og sveiset ny støtfanger.
noen bilder av min g.Kjøpte den for cirka ett ar siden.
Bilen er en 86 tidligere Sasbil,kort og har en 300 suge,med automat og rullet 210000km.
Det som er gjort foreløpig er:byttet varmeapparatmotor,byttet hjørner bak,tatt rust i hjulbuer,byttet alt av oljer,byttet alt elektrisk i baklamper,overhalt tank,montert skjermbreddere,byttet frontrute,helakkert og sveiset ny støtfanger.
mvh
SASMERCE
Last edit: 14 years 11 months ago by SASMERCE.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
13 years 9 months ago #949
by maelling
13 years 9 months ago #967
by SASMERCE
mvh
SASMERCE
Alt vel.Bilen bruker jeg daglig.starter og går.eneste som er irritabelt er østlandsveier,som du kjenner til rekner jeg med,nedpøst med salt.kommer rust her og der,ikke noe store angrep,men kosmetisk stygt.Blir en runde til våren med fjerning av krokan og motorbytte.Om617a klar i garasjen.
Denne bilen må ha vært en sasbil litt anderledes enn de andre,da den er levert med vanlig giring i aksler+++.kan jo ikke garantere km,men i forhold til slitasje inni ville antatt at km stemmer.
Denne bilen må ha vært en sasbil litt anderledes enn de andre,da den er levert med vanlig giring i aksler+++.kan jo ikke garantere km,men i forhold til slitasje inni ville antatt at km stemmer.
mvh
SASMERCE
13 years 4 months ago #1584
by SASMERCE
Time to create page: 0.092 seconds