Stein`s

More
12 years 4 months ago - 12 years 4 months ago #2343 by slaanonsen
Stein`s was created by slaanonsen
Etter at kona trumfet igjenom salg av 320en har 460n fått litt etterlengtet oppmerksomhet igjen. Eu sa 3 stk. knekte fjærer så nå var tiden inne for hevesettet jeg har hatt liggende i mange år. SÅ ble det kufanger også gitt. Fåreløpig ruller den på svigers 33" på mine 9/15 men tror nokk jeg setter på 18" og kjøper nye grabber at i 275/70-18. håper det blir bra.


Last edit: 12 years 4 months ago by slaanonsen.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2345 by volvo.power@live.no
Replied by volvo.power@live.no on topic Stein`s
Slike porchefelgee har jeg å. Ser ut som dine har fått litt medfart. Er vell ikke full offroadkvalitet. Har er sett 18" felger tilsalgs, om du ikke har:)

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2346 by slaanonsen
Replied by slaanonsen on topic Stein`s
Felgene kunne trengt litt pleie ja men siden det ikke er jeg som bruker de til vanlig har ikke det vært prioritert.18" dine er fine de,så takk for tilbudet men jeg har disse liggende


Orimex fjærene som står på skulle heve 60mm og jeg hadde 35" på disse Alcoa felgene liggende inntill nylig men så ble det forandring i planene. Har lett etter 35/12,5-18 men det viser seg ikke lett å få tak i, derfor er tanken 275/70-18 som kalkulatoren sier skal bli no sånn som 33,15".

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2348 by Iver460
Replied by Iver460 on topic Stein`s
Denne 460n husker jeg du har hatt lenge, Stein! Var det sånn at du hadde en OM606 24V sugediesel i denne? Ser absolutt bra ut!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2350 by slaanonsen
Replied by slaanonsen on topic Stein`s
Stemmer det Iver. Kjøpte den i 03. Bygget den om i 04,første prøvetur var 11/12/04. Har ikke gjort annet enn vanlig vedlikehold frem til nå. Motoren går som ei klokke.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.071 seconds
Powered by Kunena Forum