Ny CD/DVD/NAVI!?

More
11 years 7 months ago #3726 by Bilradiosenteret
Er det noen som har montert en 2DIN stereo med CD, DVD og Navigasjon i Gelendewagen?


Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago - 11 years 7 months ago #3731 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Ny CD/DVD/NAVI!?
Spør du fordi du synes dette så bra ut, eller fordi det ikke så så bra ut? Dashbordet og midtkonsollen i G krever ganske store forandringer for at det skal se bra ut.

Jeg personlig, ville nok ikke valgt den samme løsningen som avbildet. Jeg tror at hvis man ønsker å gjøre noe sånt, bør man begynne helt fra scratsh med ny front og nye sider på midtkonsollen. I forhold til plassen bak i midtkonsollen, må man nok ofre noe for å få enheten dypt nok til at det ser bra ut etterpå.

Dog, morro å se at noen prøver på noe nytt.

Kunne godt også tenkt meg en presentasjon av deg/dere som bruker av dette forumet, med det "nicket". Absolutt ikke noe problem at firmaer bruker forumet vårt, men da vil jeg vite litt mer om intensjonene.

Flytta også tråden til ett mer passende underforum, da "Teknisk" passer bedre :-)
Last edit: 11 years 7 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #3734 by Bilradiosenteret
Replied by Bilradiosenteret on topic Ny CD/DVD/NAVI!?
Takk for tilbakemeldingen!

Min intensjon er endast positiv!
Jeg har bygget denne konsollen for en kunde og har hatt store problemer med å finne inspirasjon til dette bygget.
Dette er en prototype med akseptabel finish for en kunde pg jeg har allerede sett flere forbedringsmuligheter på denne modellen i forhold til at denne konsollen skal serieproduseres.

Det er veldig mye å ta høyde for i en slik ombygging, som du sier og jeg er som oftest litt for rask med å påta meg slike oppdrag, men jeg liker utfordringer og tar dem på strak arm.

Jeg legger gjerne til at konsollen er meget støvete på bildet så bildet rettferdiggjør dessverre ikke produktet.

Det hadde vært artig med konstruktiv tilbakemelding fra brukerne her på hvordan en slik konsoll bør utformes for jeg vet at vi har alle forskjellige preferanser og bruker bilen på forskjellige måter.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.079 seconds
Powered by Kunena Forum