Elektrisk

More
12 years 3 months ago #2363 by sigbjvi
Elektrisk was created by sigbjvi
Jeg har brukt litt tid på www for å finne elektrisk koblingskjema for, GD 300, 91 463.

Er det noen av forum medlemmene som har noe jeg kan klone? Jeg har endel elektriske gremlins som skal fikses utover vinter vår.

Jeg har en liten suksess historie å fortelle etter noe hobby arbeid i jula. Midt panelet hadde over tid blitt helt mørklagt. abs switchen var den eneste som hadde lys igjen. Ved hjelp av miniatyr lamper fra elfa, en weller loddestasjon og ett par små skrutrekkere fikk jeg skiftet pærer i alle bryterene. inkludert pærene i varmeapparat panelet. Det var jysla kjekt å få det i orden, nesten som å få ny bil.

Hvis det er andre som har samme problemet hjelper jeg gjerne med tips om lamper og teknikk.

Jeg ønsker alle ett G - godt nytt år.


Sigbjørn

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #2366 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Elektrisk
Digger det!! :)

Jeg har noen mørke felter i midtpanelet på min også, og du har sikkert fått samme beskjed som meg. Kjøp nye brytere!! :(

Du har da sikkert ett elnummer på pærene som du brukte?

Og kanskje en beskrivelse på hvor hele denne midtdelen sitter skrudd fast i dashbordet? Kjekt å vite hvor de evt "skjulte" skruene befinner seg B)

Takker for all info du kan komme med på denne.

Kanskje du kan legge denne inn under "Svar på kjente feil med vognene våre" under teknisk? Dette er akkurat det jeg skapte tråden for, og det er jo en skikkelig bra reparasjon :)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 3 months ago #2376 by sigbjvi
Replied by sigbjvi on topic Elektrisk
Jeg skal samle inn noe dokumentasjon og bilder. Trenger litt tid.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.044 seconds
Powered by Kunena Forum