Vannlekasje W461

More
12 years 4 months ago #2120 by keef68
Vannlekasje W461 was created by keef68
Har problemer med vannlekasje på min w461.Klarer ikke å lokalisere hvor det lekker.Har en liten mistanke om at det kanskje kommer inn noen dråper rundt vindusviskerfeste....det er ikke mye som kommer inn,men når det regner mye ser jeg at det kommer noen dråper på bremsepedalen.Noen som har/har hatt lignende problem??? :huh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago - 12 years 4 months ago #2127 by qwerty
Replied by qwerty on topic Vannlekasje W461
Det er veldig vanlig med lekkasje pga slitne vindusvisker gjennomføringer. Sjekk om de har mye slakk, og hvis så er løsningen å bytte de med nye gjennomføringer. Senterkonsoll fullt av vann er ikke uvanlig hvis de lekker skikkelig. Litt kronglete og trangt å komme til. Er noen poster med bilder her på forumet.

99 Mercedes-Benz G500 LWB
88 Mercedes-Benz 300GD SWB Automat
85 Mercedes-Benz 300GD LWB STT 5-trinns
Last edit: 12 years 4 months ago by qwerty.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2128 by Bjørnar K
Replied by Bjørnar K on topic Vannlekasje W461
Sier meg enig med qwerty. Sjekk vindusvisker gjennomføringene. Det er også en mulighet at frontrute pakkningen lekker, lite sannsynlig men mulig :)

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2223 by TTGJ
Replied by TTGJ on topic Vannlekasje W461
Hadde alle sympyomer på min. Det er ikke tiden for de store reparasjoner om du må stå ute. Jeg skrudde av viskerene tok bort hetten og smurte de slitte lagrene med gearolje. Holdt en fille under akslingene og tømte på. Deretter klinte jeg på vannbestandig greasefylte opp hetten og dyttet den på. tørket av overskytende og skrudde på viskerene igjen. Nå har det vært tørt i nesten et år.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.055 seconds
Powered by Kunena Forum