Offroad kjøreområdet
15 years 2 months ago #254
by Meisal
mvh
Magnus Øgård Meisal
Offroad kjøreområdet was created by Meisal
Hadde vært morsomt for andre offroad interesserte som besøker siden eller er på nasjonal offroadtur å vite om hva som finnes av bra kjøreområdet.
Skriv inn de kjøreområdene du kjenne til i ditt område og gjerne hvordan en må gå fram for å kjøre her.
Eg kan vel starte med å legga inn KNA sitt området i Elvedalen (2 mil fra Gjøvik) og Dagali Opplevelser sitt kjøreområde på Dagali (med flystripe for de som heller vil arrangere dragrace
Skriv inn de kjøreområdene du kjenne til i ditt område og gjerne hvordan en må gå fram for å kjøre her.
Eg kan vel starte med å legga inn KNA sitt området i Elvedalen (2 mil fra Gjøvik) og Dagali Opplevelser sitt kjøreområde på Dagali (med flystripe for de som heller vil arrangere dragrace
mvh
Magnus Øgård Meisal
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Simen Malerbakken
- Moderator
15 years 2 months ago #257
by Simen Malerbakken
Simen Malerbakken
87\' Mercedes-Benz 280 GE
96\' Mercedes-Benz S 600 L
95\' BMW 328i Cab Til Salgs. www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19932799
96\' Audi A4 2,6
www.stjerneservice.no
Replied by Simen Malerbakken on topic Offroad kjøreområdet
Jeg har kjørt på følgende områder.
Nord Odal Offroadklubb har et eget kjøreområde, kontakt Nord-Odal Offoaders.
Norsk Trafikksenter på Braskreidfoss (Mest kjent som vålerbanen) har et kjøreområde, kontakt Norsk Trafikksenter.
Herstua kjøreområde, tilhørende NAF MROR som er en offroad divisjon i NAF, øvre romerike.
Nord Odal Offroadklubb har et eget kjøreområde, kontakt Nord-Odal Offoaders.
Norsk Trafikksenter på Braskreidfoss (Mest kjent som vålerbanen) har et kjøreområde, kontakt Norsk Trafikksenter.
Herstua kjøreområde, tilhørende NAF MROR som er en offroad divisjon i NAF, øvre romerike.
Simen Malerbakken
87\' Mercedes-Benz 280 GE
96\' Mercedes-Benz S 600 L
95\' BMW 328i Cab Til Salgs. www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19932799
96\' Audi A4 2,6
www.stjerneservice.no
15 years 2 months ago #259
by Tjærand
47316787
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Replied by Tjærand on topic Offroad kjøreområdet
Svarstad i Vestfold er et fint område for de som ikke vil kjøre av seg redskapen.
http://www.4x4drivers.no/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=53
Sandtak med et par c-momenter og noen fine vannhull.
http://www.4x4drivers.no/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=53
Sandtak med et par c-momenter og noen fine vannhull.
47316787
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
15 years 2 months ago #307
by kimas
Replied by kimas on topic Offroad kjøreområdet
Nå må vi ikke glemme rena, og wolf 4x4 "tror jeg det heter"
Time to create page: 0.111 seconds