Kjørelys problemer-

More
12 years 9 months ago #1634 by TTGJ
Kjørelys problemer- was created by TTGJ
Etter at skiltlyset bak kortsluttet og oste uten at sikringer gikk er kjørelyset på etter at tenningen er skrudd av. Jeg må kople fra batteriet. De andre posisjonene på multibryteren virker normalt. Det som jeg har trodd var kjørelysreleet på høyre side foran i motoren, kan jeg kople helt fra uten at noe skjer. Jeg har ikke hatt oppe panelet og inspisert multibryteren. Hvor går alle lederene bakover? Jeg må sjekke om noe har smeltet sammen. Gode råd?:(
Tjøl

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1635 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Kjørelys problemer-
Ledningene til baklysene går samlet i en strømpe, oppå venstre rammevange. Det er rimelig trangt oppi der, men det skal la seg gjøre å koble fra i bakenden, for så å trekke denne strømpa ned.

Kan hende det er en ide å bytte ut hele lengden med en 7-leder til tilhengere. Biltema har disse i 5 meters lengder, som funker til dette formålet.

Sjekk tilstanden på kontakten inne ved torpedoveggen på venstre side med det samme. Disse kan ha litt kontaktproblemer. En skikkelig rens kan gjøre underverker.
The following user(s) said Thank You: TTGJ

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1641 by TTGJ
Replied by TTGJ on topic Kjørelys problemer-
Takk for gode tips. Det er sansynligvis kjørelys releene som har satt seg fast. Leter nå etter det. Ingen ledninger er skadd, bortsett fra den til det ytterste skiltlyset.
Tjøl

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.066 seconds
Powered by Kunena Forum