G55K AMG fjærer
12 years 7 months ago #3125
by Jagman
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
G55K AMG fjærer was created by Jagman
Snart "på lager": Et sett med nyverdige fjærer som kommer fra en ny Mercedes G55K AMG. Disse hever ikke bilen, men gjør den fastere og flatere å kjøre på veg. Skal du skifte fjærer i vår er disse å anbefale! Originale MB fjærer til øl og pølse pris!
Originale fjærer til G Wagen er forskjellige fra uoriginale fjærer, både mht karakteristikk og holdbarehet!
Originale fjærer til G Wagen er forskjellige fra uoriginale fjærer, både mht karakteristikk og holdbarehet!
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 7 months ago #3126
by marcus
Replied by marcus on topic G55K AMG fjærer
Ikke for å drepe tråden din, men disse fjærene er vel i stiveste laget for den vanlige g-mann i norge!?
Leser om flere G55-eiere i statene som bytter til fjærer fra G500 for å få bedre komfort. Hvis man i tillegg setter disse på en 460 som veier 0,5 tonn mindre, tror jeg du får en bil med med fjæring som på en go-cart.
Leser om flere G55-eiere i statene som bytter til fjærer fra G500 for å få bedre komfort. Hvis man i tillegg setter disse på en 460 som veier 0,5 tonn mindre, tror jeg du får en bil med med fjæring som på en go-cart.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 7 months ago #3127
by Heggernes
Replied by Heggernes on topic G55K AMG fjærer
Har prøve kjørt en G55 AMG og var overrasket over hvor stiv den var å kjøre. MEN den låg fantastisk på veien, tipper at den kan nok kjørest like aktivt som Cosworthen min (som veier 1400kg med fører).
Skulle eg hatt en "vei" G kunne det vel kansje vært aktuelt.
Forsåvidt så e G55 en ubeskrivelig morsom bil å kjøre! Gliste i flere dager etterpå
Skulle eg hatt en "vei" G kunne det vel kansje vært aktuelt.
Forsåvidt så e G55 en ubeskrivelig morsom bil å kjøre! Gliste i flere dager etterpå
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 7 months ago #3128
by Jagman
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Replied by Jagman on topic G55K AMG fjærer
Hva amerkinaere mener med komfort er vel ikke mye å gå etter; de er vant med å duve rundt i noen store divaner på endeløse motorveier... Er virkelig en 460 et halvt tonn lettere enn en 463? Vi bruker da ellers fjærer om hverandre med 463 fjærer.
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 7 months ago #3129
by Heggernes
Replied by Heggernes on topic G55K AMG fjærer
Amerikanere kan vel nesten bare lage rett fram biler? Min erfaring
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
12 years 7 months ago #3130
by marcus
Replied by marcus on topic G55K AMG fjærer
Hvis man tar utgangspunkt i samme rammelengde, skiller det over 0.5 tonn fra en 4syl 460 til en 463 med V8.
Er selv tilhenger av stive fjærer og er sykt imponert over egenskapene mercedes har klart å tilegne G55K, men er relativt sikker på at disse kan bli litt for hard core på en 460, med mindre den skal brukes til banekjøring. Noe jeg har tilgode å se
Er selv tilhenger av stive fjærer og er sykt imponert over egenskapene mercedes har klart å tilegne G55K, men er relativt sikker på at disse kan bli litt for hard core på en 460, med mindre den skal brukes til banekjøring. Noe jeg har tilgode å se
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.056 seconds