Innredning til bagasjerom selges!
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
- Thank you received: 84
12 years 8 months ago - 11 years 6 months ago #2988
by Roar Sæther
Innredning til bagasjerom selges! was created by Roar Sæther
Har en innredning bak i gamlevogna som jeg skal selge. Jeg tror ikke denne passer i 463, så derfor skal jeg bygge en ny til ny-vogna
Innredninga består av 2 sidekasser med ett vanntett rommed lokk i hver. Det er også en subkasse i hver, som rommer en 8 tommers bass. De subkassene er intergrert inn i sidekassene. Det er ikke de 8 tommerne som er avbildet, som føger med, men ett annet sett jeg har satt inn. Man trenger en effektforsterker til subbene, som ikke følger med.
Venstre side:
Høyre side:
I mellom disse sidekassene er det en stor skuff, som er bygget under ett hevet gulv. Denne skuffen er ca 100 x 90 x 20 cm stor, og rommer MYE! Fulluttrekk skuffeskinner, som gir tilgang til hele skuffen, når den er åpen.
Hele innredningen kan monteres og demonteres i løpet av ca 5 minutter, hvis man trenger tomt bagasjerom til noe.
Ønsker meg 5500.- for komplett innredning, da det er ca det materialene koster. Bare skuffeskinnene koster 1600.- pluss moms.
Innredninga består av 2 sidekasser med ett vanntett rommed lokk i hver. Det er også en subkasse i hver, som rommer en 8 tommers bass. De subkassene er intergrert inn i sidekassene. Det er ikke de 8 tommerne som er avbildet, som føger med, men ett annet sett jeg har satt inn. Man trenger en effektforsterker til subbene, som ikke følger med.
Venstre side:
Høyre side:
I mellom disse sidekassene er det en stor skuff, som er bygget under ett hevet gulv. Denne skuffen er ca 100 x 90 x 20 cm stor, og rommer MYE! Fulluttrekk skuffeskinner, som gir tilgang til hele skuffen, når den er åpen.
Hele innredningen kan monteres og demonteres i løpet av ca 5 minutter, hvis man trenger tomt bagasjerom til noe.
Ønsker meg 5500.- for komplett innredning, da det er ca det materialene koster. Bare skuffeskinnene koster 1600.- pluss moms.
Last edit: 11 years 6 months ago by Roar Sæther.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
11 years 6 months ago #4585
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Innredning til bagasjerom selges!
Bump, på denne
11 years 3 months ago #4879
by pehan
Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort
Replied by pehan on topic Innredning til bagasjerom selges!
Har du denne fortsatt Roar, så kikker jeg gjerne på den når jeg kommer nedover neste gang.
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
11 years 3 months ago #4880
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Innredning til bagasjerom selges!
Den står her fortsatt, men den er solgt. Kan vise deg hvordan den er bygget, og hvorfor jeg valgte å føre det sånn
11 years 3 months ago #4881
by pehan
Replied by pehan on topic Innredning til bagasjerom selges!
Fint, det er jo mye gøyere, og mye billigere
Time to create page: 0.056 seconds