Bensintank stål

More
12 years 7 months ago #1856 by bimmerc
Bensintank stål was created by bimmerc
Da jeg solgte min sølvgrå 230GE byttet jeg ut tanken på bilen siden den hadde en stor bulk på undersiden. Nå har jeg presset ut bulken med trykkluft så godt det lot seg gjøre og skal lakke den. Tanken er 100% tett og er ellers god i godset. Fordi jeg nå har en dieselbil siden Svarten er lovt bort til broder'n lar jeg tanken gå hvis noen trenger den.

Livet - det er ikke de dagene som er gått, det er de vi husker (fritt fra GG Marquez)
1992 300GE swb
ex 1983 230GE swb ex 1986 230GE swb ex 1985 300GD STT cab -

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #1857 by bilkar
Replied by bilkar on topic Bensintank stål
Hei, min Far har en 230GE med lekk tank. Hva vil du ha for tanken?

Kanskje du kan ta den med om du skal se på/kjøpe hardtopp av Iver..

Stian
92258329

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago - 12 years 7 months ago #1858 by bimmerc
Replied by bimmerc on topic Bensintank stål
Hei Stian.
Sender noen bilder slik at du kan se omfanget av bulken. Jeg har ikke bilder fra før den ble presset ut, men den var ganske stor som du kanskje ser. Jeg har selvsagt mine forhåpninger om pris og vil heller gi den til bror min enn å forære den bort. Du har sikkert en idè om hva den er verd for deg (din far). Men gi meg tilbakemelding på hvilket inntrykk du får av tanken ved å se på bildene. Skal sprøyte på Rustoleum over primeren og deretter smøre på Bengalakk. Kan også la den stå med kun Rustoleum Topcoat hvis du vil behandle den med noe annet. Tanken ble rengjort og malt med bengalakk for 5-6 år siden og sto på bilen inntil ivår.



Jeg sparklet med metallsparkel i knekken på bulken for ikke å ha et krater der




Her ser du et usminket bilde av bulken etter at den ble rettet ut med trykkluft.

Livet - det er ikke de dagene som er gått, det er de vi husker (fritt fra GG Marquez)
1992 300GE swb
ex 1983 230GE swb ex 1986 230GE swb ex 1985 300GD STT cab -
Last edit: 12 years 7 months ago by bimmerc. Reason: tekst til bilde

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #2131 by Traktor
Replied by Traktor on topic Bensintank stål
Trenger nå tank til min 280GE, 85 mod. Er denne solgt? Paasser den til min bil uten problemer?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.063 seconds
Powered by Kunena Forum