Skal vi flytte avtalt tidspunkt på Landstreffet?

More
11 years 2 months ago #4038 by Roar Sæther
Vi har en litt spesiell situasjon, som vi alle må tenke litt på.

Det ble jo, med nesten enstemmig flertall, vedtatt at Landstreffet skulle avholdes første helga i august. Dette byr vel generelt ikke på noe problem, bortsett fra året 2013. Ett av våre medlemmer skal gifte seg, den samme helgen, og det byr på utfordringer. Det i seg selv, er vel ikke nok til å flytte Landstreffet, tenker vel dere. Men det at sikkert 10 medlemmer til, inkludert undertegnede, som er invitert til dette bryllupet . . . . . .det betyr kanskje litt mer. Dette innbærer, hvis vi avholder Landstreffet på avtalte første helga i august, at det er 12-13 biler som ikke kommer på treffet, som ellers ville vært selvskrevne deltagere. Ja, dette er flere enn de inviterte, men tilbakemeldingene er at det er andre som da ikke kommer, siden disse Ikke kommer.

Jeg sier på ingen måte at Landstreffet ikke skal avholdes den avtalte helga, men jeg ønsker tilbakemeldinger på hva folket mener. Arrangørene av neste års Landstreff har sjekket litt i forkant, og treffet lar seg gjennomføre helga etter, da andre helga i august.

Så folkens, hiv dere over tastaturet, og skriv deres mening rundt dette dilemmaet. Jeg trenger så manges meninger som jeg kan få.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4039 by EspenT
Kan de ikke bare gifte seg på treffet ?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4040 by bilkar
Jeg skal i det bryllupet der, vil også få med meg landstreffet som er årets ferietur å høydepunkt..
-håper derfor treffet kan flyttes :)
The following user(s) said Thank You: Roar Sæther

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4041 by Krisanderx3
Flytt til andre helga i August :))

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
The following user(s) said Thank You: bilkar

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4042 by Bjørnar K
Jeg og har hørt noen rykter om at jeg skal i det bryllupet... Ønsker også å kunne delta på landstreffet. Som Stian skriver så er det jo årets høydepunkt! :D Håper landstreffet kan flyttes :D

Bjørnar Karlsen
97757953
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
7100 Rissa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
11 years 2 months ago #4044 by Jagman
Hva så med å flytte treffet til siste helga i juli? Andre helga i august er jeg neste år igjen opptatt med gjester i forbindelse med Sildajazz.

Støtter flytting i og med at så mange faller fra første helg i august.

God ide med å feire bryllup på treffet!!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago - 11 years 2 months ago #4045 by mekkemikkel
Det passer meg perfekt med andre helgen.
Eg stemmer for flytting, så eg kommer meg i land før treffet. B)
Last edit: 11 years 2 months ago by mekkemikkel.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4048 by Terka
For egen vurdering så er det ønskelig at treffet flyttes, blir ikke det samme uten at de som evt blir fraværende pga bryllup kommer.
Og så får vi med oss enten utdrikningslag eller bryllups-G-reise for de utkårede. :D

//Terka
Mercedes-Benz 280GE 1986 _________________ ___________________[/i]
Godkjent med: OM617A motor / ORC hevefjærer / 285/75R16 hjul / 3,5t hengervekt

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4050 by Tisleidøl
For min del passer andre helga veldig bra. Siste i juli er ferie for min del men alt går:)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #4051 by Puch G
Da sitter jeg å gråte fordi jeg er i Skottland, også Østerrike, også Australia disse tre helger :-(

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.063 seconds
Powered by Kunena Forum