Camp

More
12 years 9 months ago #1553 by Tisleidøl
Camp was created by Tisleidøl
Blir bra om det blir flere som camper "sammen" på treffet. Skal først to uker med camping rundt i Norge med nyinnkjøpt offroadcamp. Gleder meg til treffet og prøving av det nye utstyret. Det bør funke for det var en betydelig investing. Blir en dag med kjøring på meg da det blir en familietur for min del. Blir bra og endelig få møte personene bak "nickene"...

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago - 12 years 9 months ago #1558 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Camp
Og vi kan nå meddele at det er Vølstadskogen hytter og camping i Sandnes, som blir stedet for campen på landstreffet. :woohoo:

Hadde en kort samtale med de ansvarlige der i dag, og de kunne bekrefte at de hadde mer enn nok plass til oss den gjeldende helga. Med sin beligenhet ca 18 km fra kjøreområdet, og en butikk i nærheten, høres det ut som det rette valget. Mulighet til shopping i Sandnes sentrum er også kort vei unna.

Jeg vil gjerne oppfordre alle som ønsker å campe, til å legge inn ett svar her i tråden, slik at vi kan forberede Vølstadskogen om ca hvor mange vi blir.

Kan vel hende dette kan være ett samlingspunkt utover kvelden etter middagene B)

En link til Vølstadskogen sin webside: www.volstadskogen.no
Last edit: 12 years 9 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1560 by Terka
Replied by Terka on topic Camp
Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. :P (Tror taktelt får vente til neste år.)

//Terka
Mercedes-Benz 280GE 1986 _________________ ___________________[/i]
Godkjent med: OM617A motor / ORC hevefjærer / 285/75R16 hjul / 3,5t hengervekt

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1561 by Joar Martinsen
Replied by Joar Martinsen on topic Camp

Terka wrote: Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. :P (Tror taktelt får vente til neste år.)


Du får låne mitt da vettu B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1562 by Terka
Replied by Terka on topic Camp

Joar Martinsen wrote:

Terka wrote: Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. :P (Tror taktelt får vente til neste år.)


Du får låne mitt da vettu B)

Skal ikke du på treff, eller har du andre overnattingsmuligheter?

//Terka
Mercedes-Benz 280GE 1986 _________________ ___________________[/i]
Godkjent med: OM617A motor / ORC hevefjærer / 285/75R16 hjul / 3,5t hengervekt

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1563 by Joar Martinsen
Replied by Joar Martinsen on topic Camp

Terka wrote:

Joar Martinsen wrote:

Terka wrote: Om jeg, eller vi (fruen og jeg, uten barn..), kommer oss nedover så blir det camp i vårt pt våte/mugne telt. :P (Tror taktelt får vente til neste år.)


Du får låne mitt da vettu B)

Skal ikke du på treff, eller har du andre overnattingsmuligheter?


Meget usikkert om jeg kommer på treff, og om jeg dukker opp så er det uten bil :angry: noen ganger hater jeg jobben min hehe

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1564 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Camp
Jeg synes dette er skikkelig kjipt, Joar, men du er seffern velkommen uten bil også.

Trenger sikkert en god co-pilot i Hommersåk også B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1570 by Terka
Replied by Terka on topic Camp
Nå har faen meg de siste postene mine som ble lagt inn via iPhone/Safari ikke kommet inn. :angry:

Kort oppsummert, etter x antall timer i bil i helga så har vi endelig fått på plass feriekabalen for familien(!). Det er da 95% sikkert at jeg deltar på årets treff, alene, og camp er da et bra alternativ. Kjøreruta blir da Kvinnherad-Drammen-Sandnes til treffet, og Sandnes-(Drammen)-Røros fra treffet. Like greit å legge inn noen ekstra km? ;)

Joar; tester gjerne ut taktelt om muligheten byr seg. Om ikke så blir det utslitt telt fra -82 eller å legge soveposen under bilen.:laugh:

//Terka
Mercedes-Benz 280GE 1986 _________________ ___________________[/i]
Godkjent med: OM617A motor / ORC hevefjærer / 285/75R16 hjul / 3,5t hengervekt

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #1617 by Puch G
Replied by Puch G on topic Camp
G300en min plus Gordigear taktelt blir med

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.053 seconds
Powered by Kunena Forum