Landstreff 2015 Røros/Ålen 7.-9. august

More
8 years 9 months ago #6378 by Iver460
Hei og velkommen til Landstreff 2015.
Årets landstreff vil finne sted på Røros, med kjøring i kjørefelt lørdag på Ålen, 3 mil unna.

Da har jeg endelig fått avtaler på overnatting i havn:
For de som vil bo på hotell så er det mulighet hos Bergstadens Hotell. Her koster det 745,- per person i dobbeltrom per natt. Booking gjøres individuelt på 72 40 60 80, referer til Norsk Geländewagenklubb. Antallet rom er begrenset i høysessong, booking snarest anbefales.

Bergstadens Hotell stiller også med fasiliteter for lørdagens årsmøte og påfølgende fellesmiddag. Nærmere informasjon om dette kommer.

For campende har jeg vært i kontakt med Bergstadens Camping som tilbyr plass med strøm og fasiliteter for kr 250,- pr natt og 220,- uten strøm. Campingplassen ligger kun 800 m fra Røros sentrum. Høysessong her også, så book i god tid, telefon 72 41 15 73.

Kasserer Sigve kommer til meg mandag, da blir enda mer program spikret.
Hilsen Iver

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
8 years 9 months ago #6397 by Heggernes
Mer info om programmet?
Og evt flere overnattingssteder siden det var fullt på hotellet skjønte eg?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
8 years 9 months ago #6427 by SGK
VIKTIG INFORMASJON LANDSTREFF 2015

Vi har desverre fått melding fra kjørefeltet i Ålen om at dette er stengt grunnet manglende godkjenninger.
Dette er utenfor vår kontroll, og dermed ikke noe vi kunne forutsett eller gjøre noe med.

Vi mottok beskjeden igår, og har idag diskutert alternative løsninger.

Konklusjonen er at det vil uansett ikke bli avholdt treff i Ålen 7.-9. august, og at et eventuelt alternativ vil måtte avholdes litt utpå høsten.

Vi beklager på det sterkeste og kommer tilbake med mer informasjon så snart vi har noe konkret.

Iver og Sigve

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.061 seconds
Powered by Kunena Forum