Min G

More
14 years 4 months ago - 14 years 4 months ago #482 by SASMERCE
Min G was created by SASMERCE
Hei.:)

noen bilder av min g.Kjøpte den for cirka ett ar siden.
Bilen er en 86 tidligere Sasbil,kort og har en 300 suge,med automat og rullet 210000km.
Det som er gjort foreløpig er:byttet varmeapparatmotor,byttet hjørner bak,tatt rust i hjulbuer,byttet alt av oljer,byttet alt elektrisk i baklamper,overhalt tank,montert skjermbreddere,byttet frontrute,helakkert og sveiset ny støtfanger.


mvh
SASMERCE
Attachments:
Last edit: 14 years 4 months ago by SASMERCE.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #949 by maelling
Replied by maelling on topic Min G
Her har det ikke skjedd noe på en stund. Alt bra med bilen? Så kort den har gått da ? :P Min har en kilometerstand på 540 000 omtrent. Trodde flyplassbilene ofte har gått uendelig langt ?

Mvh Martin Ellingsen

83 W460 280GE 200hk
72 W108 280SE 4.5
83 S123 300 TDT

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #967 by SASMERCE
Replied by SASMERCE on topic Min G
Alt vel.Bilen bruker jeg daglig.starter og går.eneste som er irritabelt er østlandsveier,som du kjenner til rekner jeg med,nedpøst med salt.kommer rust her og der,ikke noe store angrep,men kosmetisk stygt.Blir en runde til våren med fjerning av krokan og motorbytte.Om617a klar i garasjen.
Denne bilen må ha vært en sasbil litt anderledes enn de andre,da den er levert med vanlig giring i aksler+++.kan jo ikke garantere km,men i forhold til slitasje inni ville antatt at km stemmer.

mvh
SASMERCE

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1584 by SASMERCE
Replied by SASMERCE on topic Min G
Hei
Vurderer dessverre å bytte bil,da tiden ikke strekker til for å gjøre prosjektet ferdig.
Noen her med inntresse og tid som vil ta over?
Link til prosjekt:http://www.offroad.no/forum/vrpuss-med-mer-t102268.html&st=40&start=40

mvh
SASMERCE

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.102 seconds
Powered by Kunena Forum