Solgt! Kan slettes.

More
12 years 2 weeks ago - 11 years 6 months ago #3102 by Krisanderx3
Bilen er solg. Tråden kan slettes!

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Last edit: 11 years 6 months ago by Krisanderx3.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3104 by volvo.power@live.no
Skulle til å si at du må få opp bilder... meeen siden forumet er under en kraftig kræsj for tiden, så får du ikke til å legge opp bilder her..

"Hint Hint Admin!" kan ikke la nye medlemmer møte et slikt forum!

det blir i orden snart har jeg fått høre (den siste måneden) så det blir vell mulighet engang...

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3105 by Heggernes
Replied by Heggernes on topic Solgt! Kan slettes.
Ringer web admin nå, vist ikje han svarer får eg ta en tur på døren til han :D hehe

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3106 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic Solgt! Kan slettes.
Hei.

Jeg har vært i kontakt med Roar, og han har fortalt om at nettsiden er under oppgradering så er klar over dette med at bilder ikke blir lastet opp:)
Det er greit med litt oppdateringer, så man må bare smøre seg med tolmodighet, man kan ikke forlange gull og grønne skoger ut av et forum som drives som ''hobbybasis''. Hadde man betalt 1000kr i medlemsavgift så hadde det vært noe annet. Er fornøyd med forumet, og bilder kommer da forumet er oppe og går:)

Takk for all hjelpen jeg har fått Roar, svært fornøyd med all hjelpen :)

- Krisander.

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3107 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic Solgt! Kan slettes.
Prøvd og legge ut noen bilder på denne linken her, sett fler av dere bruker dette programet så jeg tok og prøvde ut dette :)


s1268.photobucket.com/albums/jj566/Krisanderx3/

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago - 12 years 2 weeks ago #3108 by volvo.power@live.no
hehe, tipper småguttene som skal søke på "dirty" sider på google får seg en skuffende overraskelse når de søker "Pamela" og ser en rød G istede for et par fordeler! :)

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI
Last edit: 12 years 2 weeks ago by volvo.power@live.no.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago - 12 years 2 weeks ago #3109 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic Solgt! Kan slettes.
Heiheihei, ikke noen frekkheter om skjønnheten min nå, frøken Volvo-power :laugh: :laugh: :evil: :evil: :woohoo: :woohoo: :P :P !! hehe

Guttene må finne ut at det er ikke bare damer som gjelder, de må også forstå at det er biler og .... damer :))

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Last edit: 12 years 2 weeks ago by Krisanderx3.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3110 by eesp
Replied by eesp on topic Solgt! Kan slettes.
Der ja, det så ut som en karosserimessig litt bedre utgave av arten enn min. ;) Er den bare usedvanlig velholdt, eller har den vært restaurert en eller annen gang?

Min ligger jo ute for salg, men selges ikke for enhver pris, så om ingen vil ha den for en anstendig pris får jeg gå løs på rusten etter "learning by doing"-prinsippet.. ;)

'94 350GD (med '81-ramme)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3113 by Krisanderx3
Replied by Krisanderx3 on topic Solgt! Kan slettes.
Takk for det Eesp. Bilen er i svært svært god stand med tanke på rust. Jeg er eier nr 3. Bilen ble kjøpt ny i norge av en hos BOS Oslo i 1987 og han eide den fram til 2009/2010. Den ble da kjøpt opp av en ifra Kroatsia som hadde bodd i norge i mange år, og han har vært nøye med bilen. For han så var sikkert dette en ''lukus'' bil, så han har nok vært svært nøye med og holde den i vedlike.
Bilen har orginale hjørner bak som forsatt er helt fine, ikke noe rust, men bakdøra ble byttet i 2011, usikker på om det var grunnet rust, men skulle ikke tru det da det ikke er noe ellers. Dørene er helt fine. Gulvet er helt fint under teppet og i listene ved døråpningen. Noe ble lakkert opp i 2011.

Så trur denne er blitt veldig godt tatt vare på. Virker værtfall slik. Grillen var stygg da jeg fikk den, så den har jeg lakkert opp. Alt av plast er nokså fint, men vurdert og behandle/smøre det inn slik at det får tilbake fargen helt igjen.

Krisander Portaas Hagh.
924 20 353
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #3115 by eesp
Replied by eesp on topic Solgt! Kan slettes.
Høres veldig bra ut! Det var en eier på min bil også fra 1987 til jeg kjøpte bilen i 2009, men han hadde dessverre et litt mer slepphendt forhold til vedlikehold, så jeg har nok av rust, dessverre..

Et tips som absolutt bør gjennomføres: Kjøp plast-innerskjermer til bilen! De til W461 med skjermbreddere passer fint på din, er ikke stor jobb å montere og redder hjørner etc. fra rustangrep. Først masse olje og voks, så montere innerskjermer, så er man sikret mot de forferdelige rustfellene som hjørnene bak er på disse bilene. :)

'94 350GD (med '81-ramme)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.054 seconds
Powered by Kunena Forum