Fleetwood offroadcamper

More
12 years 2 months ago #2644 by Tisleidøl
Har fått en del spørsmål ang vogna mi så jeg tenkte jeg skulle legge ut et lite innlegg her om Fleewooden. Ble innkjøpt i vår, den kosta sitt men med stor familie var plass og komfort viktig. Itillegg at man kan ta med seg litt utstyr på tur. Sykler, kano, kajakk osv. Slik jeg har rigga vogna nå kan jeg ha med fire sykler og to kanoer eller kajakker på taket.

Det er to store dobbelsenger som du trekker ut i hver ende samt sittegruppa inne kan gjøres om til seng. Familen (to voksne+fire barn) har god plass. Da trenger vi ikke gjøre om sittegruppa til seng heller.
"Kjøkkenet" har to kokebluss og varmt og kaldt vann. Rikstv antenne på taket og 24' LED så har ungene det de trenger om det skulle bli litt kjedelig på tur.

[attachment:1]C:\fakepath\carolina 031.JPG[/attachment]
Her er det utekjøkkenet som monteres. Gassgrill og to kokebluss. Blussene er på høytrykksgass så den er det futt i. Både grillen og blussene har hurtigkobling for gassen under på ramma. De bare hektes på skinna som sitter på siden.


[attachment:2]C:\fakepath\Sommerferie 2011 004.JPG[/attachment]
Den ene dobbeltsenga, samt litt av sittegruppa

[attachment:3]C:\fakepath\Sommerferie 2011 031.JPG[/attachment]
Denna campen vekka oppsikt. Her er vi i Femundsmarka sammen med Roar m/fam. Det som var kult var at campen min var oppe og nede omtrent samtidig med Roars taktelt. Men taktelt er smidigere å kjøre rundt med.

[attachment:4]C:\fakepath\Sommerferie 2011 089.JPG[/attachment]
Slik ser den ut nedpakka. Ganske stor doning men ti ganger bedre å kjøre rundt med enn ei campingvogn... På vei over fjellet fra Femunden til Røros. Både bil og camp tilsa at vi prøvde å unnga asfalt når vi kunne...

[attachment:5]C:\fakepath\Sommerferie 2011 636.JPG[/attachment]
Og man ta den med hvor man vil. Der bilen kommer fram kommer campen fram...

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.063 seconds
Powered by Kunena Forum