Hellakkering av en 400cdi, 2004.

More
7 years 10 months ago #7103 by Vold
Min 400cdi, 2004 begynner å få en del smårust, hovedsakelig i skjøtene i dørkarmer, bakdør, vindusrammer, front over vindu og sikkert en hel del plasser jeg ikke ser. Har blitt anbefalt å få rustbehandlet all synlig rust, byttet vindusrammer, sandblåse og hellakkere bilen. Pris rundt 100 000kr +. Synes dette høres ut som mye penger? Har derfor sjekket litt rundt i jungelen av tilbydere og ser at det varierer mye i priser på en slik jobb. Ser at det og er en del som reiser utenlands (svergie, Polen, Latvia ol). Utfordringen min er at jeg ikke er i stand til å vurdere pris opp mot kvalitet. Ønsker god kvalitet på arbeidet og er villig til å betale det som må till, men ikke mer en nødvendig
Er det noen der ute som har erfaring med hellakkering og kan si noe om hvor det ble gjort, pris, kvalitet/garanti?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #7104 by nielsa
Tja ...

Dårlig jobb er hvertfall uten unntak det dyreste. Rusta popper fram igjen etter noen måneder.

Synes det er vanskelig med disse jobbene i polen++ da en reklamasjon er håpløst.

Sverige er jo mer innen rekkevidde i så måte. Har en kompis som har vært i Sverige ved to anledninger. En hellakkering av ev 82 modell 300TD som ser like fin ut 10år etter og en G-jobb som ble heller dårlig.

Tror jo at man får omtrent det man betaler for og muligheter for reklamasjon bør veie tungt.

Be om pris flere steder og bruk litt tid på å vurdere.

Er ikke sikkert 100K er galt når alle alternativer ligger på bordet.


Lykke til !

nielsa

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.042 seconds
Powered by Kunena Forum