motor div

More
9 years 1 month ago #6261 by kentern
motor div was created by kentern
Har litt problemer med motor på vogna mi å driver å tenker på litt forskjellige løsninger.Har egentlig begynt å rote meg inn i overhaling av om617 motor men vanskelig å dyrt å få tak i stempler. Vurderer nå 290td, 300td(om606) men hva med en 220 cdi fra tidlig 2000 tallet greit med hester og moment :laugh: .Noen som har noen formening om dette er å be om trøbbel eller om det lar seg gjøre uten å bli sittende å klø seg i hodet over elektronikk helvete og andre problemer???

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 month ago #6262 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic motor div
Det er vel 606A som høres mest fornuftig ut. Overhaling av 617A er også ett alternativ, da det er lite sansynlig at stempler bør byttes? CDI alternativet kan jeg ikke si noe om. Det er flere som har lurt litt på dette, uten at noe er realisert så langt.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 month ago #6263 by kentern
Replied by kentern on topic motor div
Trenger minst 1 nytt stempel. Men nå ser det ut som om at det ordner seg B) . Har fått montert nye sylinderforinger og div, motor blir som ny...

Nå må jeg bare stå på å få ferdig den motoren så fruen kan få tilbake spisestua si. Har vært motorverksted litt for lenge nå :unsure:
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.041 seconds
Powered by Kunena Forum