Endeledd

More
11 years 1 month ago - 11 years 1 month ago #4498 by Arnulf
Endeledd was created by Arnulf
Jeg skal bestille alle ledd i styringen(4) på ebay, så sliter jeg litt med å bli enig med meg selv om hvilke jeg skal ha.
Noen som har erfaring?

hvilken dimensjoner? jeg har skjønt at det er 2 forskjellige kulestørelser? hvilken bolt er det M14?

er det 3 som er like og en som er annerledes?

Slik jeg ser det når jeg ser på bilen, de to på staget mellom snekka og høyre hjul er like, "tierod end"? gjenget motsatt selvsagt, de på baksiden derimot, de er forskjellige fra hverandre ser det ut til. hva er det jeg skal bestille her?

det hjelper ikke at dette er på engelsk eller tysk, bildel navn blir for teknisk å oversette uten hjelp gitt ;)
Last edit: 11 years 1 month ago by Arnulf.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #4512 by Arnulf
Replied by Arnulf on topic Endeledd
ingen?

hvor går skillet på 20 og 24mm? 1 med innvendige gjenger ser jeg jo på bilen, er de tre siste like foruten gjengeretning?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #4517 by SGK
Replied by SGK on topic Endeledd
Her er en grei plass å bestille: seekpart24.com/mercedes/g-class-w463-89/...5376/steering-100012

Her står det også litt forskjellig teknisk info om delene, slik at man kan bestille andre steder så lenge dimensjonene er de samme. For å være sikker kan man ta med seg et skyvelære og legge seg under bilen for å få måle.... Lykke til

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #4518 by Arnulf
Replied by Arnulf on topic Endeledd
skyvelær er smart :) hva er det som skal være 20mm/24mm? er det kula eller gjengepartiet?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.037 seconds
Powered by Kunena Forum