Verksted for G-wagen

  • stesva
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #403 by stesva
Verksted for G-wagen was created by stesva
Jeg har lenge lett etter et verksted hvor de har kompetanse og innteresse for G-wagen. Dette har for mange alltid vært synonymt med Fjeldstad i Holmestrand. Men nå den siste tiden har jeg vært lite fornøyd med arbeidet jeg har fått levert derfra.

Det har derfor vært en lang leting etter et verksted med kompetente personer på G-wagen. Men ofte går man over bekken etter vann. Jeg har funnet at (utrolig nok) Bertel O. Steen i fredrikstad ved Daniel Pedersen er en slik mann.

Jeg har nå hatt min 2 G-wagener (G320 - 99 og G400 - 04) inne for div utfordringer. Alle ganger har de greid å løse problemstillingene. I tilegg så er prisene jeg har betalt vært lavere enn hos andre verksteder. Jeg har sett at det til stadighet står G-wagener på verkstedet her, også de som tilhører offentlige myndigheter.

Daniel Pedersen kan nåes på 69 36 38 92. Det er han der bør snakke med. I tilegg er det også en til som er libhaper på G-wagen som jobber på verktedet der.

Det ligger ikke for meg å drive reklame for Bertel O. Steen, men jeg har kjent på kroppen hvor vanskelig det har vært å oppdrive gode mekanikere på G-wagen og vil derfor dele min erfaring med dere.


Mvh


Steffen

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #423 by Iver460
Replied by Iver460 on topic Verksted for G-wagen
Dette var interessant å høre!

Far har frem til og med siste service brukt BOS Lørenskog, dyrt og middels bra. De skal ha for å ha byttet klimaanlegg (kompressor, tørker og kodensator), speil og viskermotor bak på garanti, men fakturering er litt sånn "Service - 15.000 kr" og kundemottaker som ikke kan utdype hva som er gjort utover dette. Forespurte Fjeldstad også, men her var det vanskelig å få svar og de som lovte ringe tilbake ringte ikke tilbake, så da ble BOS enklest og nærmest. Dessuten har vi en uavsluttet lakkgarantisak på gang, så da kan det være best å ha fullt servicehefte hos BOS inntil da.

Ellers har jeg hørt fra en annen G270 CDi-eier at Ødegården Auto på Kolbotn er å anbefale.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.044 seconds
Powered by Kunena Forum