Parallellstag, igjen....

  • Jagman
  • Jagman's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
12 years 4 months ago #2240 by Jagman
Fant jo ut at parallellstaget mitt hadde en dårlig kule. Det var den venstre, og når jeg ser på det, er denne kulen "utskiftbar", i hvert fall i teorien.

Jeg løsnet klemmene, men klarte selvsagt ikke å rikke endeleddet i retning av å skru det av. Regner med at jeg ville klare det om jeg hadde tatt staget av og fått de i en stikke, med litt varme osv.

Har noen klart å skaffe en løs kule til disse stagene noen gang? Eller er det kanskje noen som har et stag med dårlig høyrekule, som kan selge meg den høyre??

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #2243 by Henrik Larsen
Jeg fikk av min. Etter opplæring på fosen, fant jeg frem den største hammern jeg fant :woohoo: og banket så rusten spruta, til jeg kunne skru ut endeleddet.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
12 years 4 months ago #2245 by Jagman
Replied by Jagman on topic Parallellstag, igjen....
Som sagt, regner jeg med at jeg klarer å demontere det når jeg får det i en stikke, men jeg var litt redd for å ødelegge det fordi backup-staget mitt (Anders sitt) var på en merkelig måte blitt litt bøyd på treffet i august... Det var da rart, siden jeg var den eneste som kjørte bilen.... Hmmm! Kan jeg ha gjort en feil? Nei! Det er utenkelig! Sikker han som har "snublet" i noe på vegen.... Det høres mer sannsynlig ut, ja!

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.038 seconds
Powered by Kunena Forum