Innredning til bagasjerom selges!

More
12 years 1 month ago - 10 years 11 months ago #2988 by Roar Sæther
Har en innredning bak i gamlevogna som jeg skal selge. Jeg tror ikke denne passer i 463, så derfor skal jeg bygge en ny til ny-vogna :)

Innredninga består av 2 sidekasser med ett vanntett rommed lokk i hver. Det er også en subkasse i hver, som rommer en 8 tommers bass. De subkassene er intergrert inn i sidekassene. Det er ikke de 8 tommerne som er avbildet, som føger med, men ett annet sett jeg har satt inn. Man trenger en effektforsterker til subbene, som ikke følger med.


Venstre side:




Høyre side:




I mellom disse sidekassene er det en stor skuff, som er bygget under ett hevet gulv. Denne skuffen er ca 100 x 90 x 20 cm stor, og rommer MYE! Fulluttrekk skuffeskinner, som gir tilgang til hele skuffen, når den er åpen.

Hele innredningen kan monteres og demonteres i løpet av ca 5 minutter, hvis man trenger tomt bagasjerom til noe.

Ønsker meg 5500.- for komplett innredning, da det er ca det materialene koster. Bare skuffeskinnene koster 1600.- pluss moms.
Last edit: 10 years 11 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 11 months ago #4585 by Roar Sæther
Bump, på denne B)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4879 by pehan
Har du denne fortsatt Roar, så kikker jeg gjerne på den når jeg kommer nedover neste gang.


Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4880 by Roar Sæther
Den står her fortsatt, men den er solgt. Kan vise deg hvordan den er bygget, og hvorfor jeg valgte å føre det sånn :-)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #4881 by pehan
Fint, det er jo mye gøyere, og mye billigere :D


Frelst G-eier! 1986 300GD STT (solgt), 1994 G350 og 1979 230 G kort

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.100 seconds
Powered by Kunena Forum