Landstreff 2009 i Elvedalen

More
14 years 8 months ago #239 by bilkar
Replied by bilkar on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Han fikk vi da kasta ut:) han var vel ikke der for treffet sin del heller da. finnes ikke sånne -#%---..,! i G miljøet:)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 8 months ago #240 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Det er en fornøyelse å lese kommentarene etter treffet i helga, spesielt fra offroadkarran fra Trøndelagen, kanskje fordi de var mest skeptiske til klubbens profil. Har vi klart å tilfredsstille disse hard-core gutta, har vi gjort en god jobb! Også militærgutta læt væl, og oss "gategutta" hadde i hvert fall ingenting å klage over; å oppleve offroadkjøring av dette kaliber på nært hold var bare helt fantastisk. Og lønnsomt! Jeg fant ut at jeg ikke trenger veg til hytta... Bare litt større dekk og det er mye billigere!

Vi stakk av på formiddagen fordi vi hadde et interiør å hente på Trøgstad, og tok en liten tur innom broderfolket i samme slengen. Kjørte fra Sverige kl 1930 og var i Haugesund kl 0300. (Fy faen så svart det var over fjellet på de milevis lange strekkene med bare svart asfalt og ingen striper... Asflten er jo bare et par måneder gammel, så hva kan vi vente oss? I Danmark maler de stripene dagen etter asfalten er lagt...)

Mer senere, inkl bilder og linker. Glæd dokk!

Mvh
Bård

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #241 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Linker fra Anders (sønnen)





Enjoy!

En til:

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Last edit: 14 years 8 months ago by Jagman.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

  • Jagman
  • Jagman's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Jaguar for speed - G wagen for life!
More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #242 by Jagman
Replied by Jagman on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Link til Webshots med bilder og video fra treffet...

rides.webshots.com/album/574420672xCghjd?vhost=rides


File Attachment:

Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Last edit: 14 years 8 months ago by Jagman.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #252 by Meisal
Replied by Meisal on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
SEND BRA BILDER SOM DERE ØNSKER Å HA PÅ FORSIDEN TIL tjærand@screenpartner.no eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Veldig mange spennende filmer!

mvh
Magnus Øgård Meisal

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago #256 by sigbjvi
Replied by sigbjvi on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Dette så rektig trivelig ut.

Hilsen en som sitter i Houston uten G.:P

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago #270 by Meisal
Replied by Meisal on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Øystein fra VTP hadde nylig send en G for en kar til USA, kanskje du bør tenke på dette Sigbjørn! Lenge siden sist, kjekt å høre fra deg!

mvh
Magnus Øgård Meisal

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago #274 by sigbjvi
Replied by sigbjvi on topic Landstreff 2009 i Elvedalen
Magnus, det mangler ikke på G'er her borte, de er for dyre, selv om de er latterlig billige i forhold til i Norge. Jeg har kjøpt to biler for mindre enn det jeg må gi for en G.
Denne er det ikke noe upris på:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/G500-Certified-Warranty-New-tires-Low-miles-Roof-C-D_W0QQitemZ290342211342QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item4399be8f0e&_trksid=p4506.c0.m245

Jeg har vel lekt litt med tanken omå kjøre min grønne inn i en container ta den ut på denne siden for å bruke tiden på å pusse den opp litt. Men jeg får helle ta oppussingen når jeg er tilbake i Norge igjen, da er det bare ett år til den kan få inn baksetet gratis.

Jeg surfet innom så hvidt i går på e-bay, denne var absolutt ett brukbart alternativ som leketøy i terrenget, men den er allerede dyrere enn det jeg ga for en Toyota Sequoya med 4,7l v8, riktignok bare bakjulsdrift.

cgi.ebay.com/ebaymotors/82-MERCEDES-RARE...trksid=p4506.c0.m245

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.052 seconds
Powered by Kunena Forum