Mikkels 300gd.

More
7 years 2 months ago #7211 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Da kom endelig de nye 35" ko2 dekka. Fikk lagt de på felg, men felga var utrolig skeive så var litt jobb å balansere ja!! Maxxis 37" skal komme til uka så da blir det litt mer kapping ! Skjermbredere håper jeg kommer til uka.:) ellers så sitter jeg litt å vurderer å lakkere vogna snart.... vurdere sterkt sand farget med svarte detaljer.. eller NATO grønn



Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #7214 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Fikk commandowagon på besøk igår, og fikk ordnet litt på bilen hans. Jeg skal ikke lenger ha takgrind pga maggiolina taktelt så da fikk han kjøpt grinna.
Fikk også justert opp litt på alda og turbo trykk så den lada litt mer en 0,2

Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #7215 by Heggernes
Replied by Heggernes on topic Mikkels 300gd.
Her har det skjedd litt ja! Du får jammen gjort mye!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #7218 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Jada det går framover:) får gjort en del når man har tilgang til verksted og utstyr 24/7:) men nå er heldigvis det meste av dritt arbeid gjort!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7220 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Fikk stramma hjullagerene idag, var på tide! Fikk også byttet parallelstag !:) styre stag blir også byttet. Har nå 40mm orc fjører og 40mm bodylift. Islandbredere og maxxis 37" kommer nok på neste helG. Vurderer sterkt å bestille 50mm fjør spacere og usymmetriske fôringer !:)
Her ser du høyde forskjell på org 240 gd og min med 35"
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7221 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
37"x12,5R15 maxxis på plass :)
Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7222 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Fikk lagt dekk på felg og balansert de. Ble riktig så tøft detta! Fikk også et bilde idag av bredere som er ferdig støpt så krysser fingra for at de snart er på plass :D
Jeg får se Ossen det blir med plass til 37 når det er kappet ut til Island bredere men 50mm fjør spacere vurderes på det sterkeste.
Ellers er thule stativ bestilt så da er det klart for å settes på taktelt til sommeren.

Har også oppdaget en vann lekkasje som kommer fra under vann pumpa så må bestille ny pumpe i morgen.



Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7223 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Fikk bytta vann pumpe på gamle idag, og henta nye thule stativene.
Ellers har jeg nå fått det meste av deler jeg trenger til automat ombyging så prøver å begynne på ombygging i morgen

Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7225 by Tommyfn
Replied by Tommyfn on topic Mikkels 300gd.
Hvor kjøpte du vannpumpe?

Du er jo flink å dokumentere, men må bare minne deg på at en automat ombygging er meget interessant å få en howto på :-) da jeg har lyst på det selv..

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #7226 by Mikkel
Replied by Mikkel on topic Mikkels 300gd.
Takk takk, skal prøve å lage en how to når det er gjort.. hadde litt uflaks så blir ikke automat helt enda.. ene tappen på converter er knekt så må få ordna ny converter før det blir ombygning.
kommet over en billig s123 300tdt så vurdere å handle den og ta motor og gir fra den. Da blir det godkjent også isåfall.
Fikk også montert de nye thule stativene så nå er det bare å vente på at sommeren skal komme og taktelt skal på!:)

Attachments:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.256 seconds
Powered by Kunena Forum