GKjernaas' W460 G300 Turbo Diesel
Tommyfn wrote: Er ikke sikker. Men sikkert ikke alt for mye. Har lyst å si 55a, uten å vite noe sikkert. Har og lest at de bytter ut i en fra saab, på 90 eller noe slikt. Greit undr vinsjing også det
Fint det da kanskje den fungerte som vindavviser... Ser noen monterer en plate foran grinda for å lede lufta over
Enn så lenge har jeg ikke vinsj, så da håper jeg at jeg klarer meg. Hvis den er på 55A, kan jeg kjøre med alle fire bøttene foran, bjelken og samtlige arbeidslys på samtidig, uten at jeg skulle gå tom...
Du har vinsj ser jeg... Da tappes det for strøm!
2000 G55 AMG
1988 W460 G300td
X: 2000 G500
X: 2004 G270cdi
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Ja, det går noen ampere når det er belastning. Uten trekker den ca 60a faktisk så av med lysa og takker for cteken i ettertid
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
- Offline
- Platinum Boarder
- Posts: 804
- Karma: 8
- Thank you received: 84
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Jeg har vel vært i gjennom tråden tidligere, men skal ta en titt igjen...
Inntil jeg får meg vinsj, bør jeg klare meg lenge med 65A.
Så sånn sett har jeg jo litt tid på meg...
2000 G55 AMG
1988 W460 G300td
X: 2000 G500
X: 2004 G270cdi
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Ålreit med litt led ja. Ved å handle fra ebay er det jo ikke dyrere for en 50" enn det er for et sett halogenlamper heller...
Har forøvrig koblet opp alt av lys på taket nå, foruten litt lett pynting av rundt om. Godt fornøyd med resultatet!
Bilder kommer!
2000 G55 AMG
1988 W460 G300td
X: 2000 G500
X: 2004 G270cdi
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Hadde en runde med veslebror, som er noe gvassere med kamera enn meg. Se resultatet under!
Hvis noen synes det er for mye bilder i tråden, får jeg beklage til dere. Sjøl savner jeg ofte ordentlig med bilder i trådene, så de i min tråd er til mine likesinnede.
Skal også få tatt noen bilder av oppkobling osv, men jeg må ha vekk litt snø først.
Meeeen så... Nå nærmer jeg meg slik jeg vil ha bilen og bruken er deretter, så skjer det her.
Det er et resultat av at en bestemte seg for parkere midt i vår private vei, i den verste og bratteste bakken. 2.gir rundt svingen i toppen og nesten ikke fart, men med is under snøen klarer jeg ikke å stoppe. Det skjønte jeg forøvrig i det jeg pumpebremsa første gangen...
Sum av summarum... Framaksel har forflyttet seg noen cm og VTP sender meg et nytt panhardstag. Bilen må stå inntil det er på plass. Steinen på ene bildet, som er skyld i at jeg ikke bare kunne kjøre opp igjen, var heldigvis ikke inni karosseriet.
Vi kommer sterkere tilbake!!
2000 G55 AMG
1988 W460 G300td
X: 2000 G500
X: 2004 G270cdi
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Forresten må jeg si at jeg liker lysoppsettet og takgrinda din! Håper du ikke ødela annet enn staget!
Livet - det er ikke de dagene som er gått, det er de vi husker (fritt fra GG Marquez)
1992 300GE swb
ex 1983 230GE swb ex 1986 230GE swb ex 1985 300GD STT cab -
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
bimmerc wrote: Kjører du med sommerdekk eller "helårsdekk"? 460 er uansett vanskelig å håndtere på vinterføre og ekstra tricky med henger!
BF Goodrich Mud KM2 er helårsdekk. Ikke nevneverdig gode på vinterføre, men de fungerer bra så lenge det er skikkelig tørt snøføre. Her var det is under nysnø, så ikke akkurat ideelt føre for dekka - Snarere tvert i mot! Men til dekkenes forsvar, så hentet jeg senere tilhengeren med en BMW 3-serie med ordinære v.dekk. Med ca samme fart klarte jeg ikke stoppe den gangen heller.
Det var nedbremsinga som var utfordringen. Å legge bilen i grøfta var et helt bevisst valg. Alternativet var å kjøre beint over han som stod i veien!
bimmerc wrote: Forresten må jeg si at jeg liker lysoppsettet og takgrinda din! Håper du ikke ødela annet enn staget!
Takk ja!
Godt fornøyd sjøl og. Alle lys henger under grinda og jeg kan derfor laste oppå uten å måtte ta hensyn til noe som helst. Eneste jeg er usikker på er bryter-rack'et mitt. Det er litt vel bøse brytere... Bilde kommer!
2000 G55 AMG
1988 W460 G300td
X: 2000 G500
X: 2004 G270cdi
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.