Vogna mi.
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
- Thank you received: 84
13 years 7 months ago #1294
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Vogna mi.
Pga en "syk" forsterker, bestemte jeg meg for å rive ut basskassa og begynne på den nye innredninga. Siden vogna skal få mer turpreg enn offroad, så er det planlagt ett innrednings system som består av en kasse oppå hver hjulkasse bak, og 2 skuffer i mellom disse igjen. Kassene oppå hjulkassene skal romme hvert sitt rom for ting og tang, og hver sin 8 tommers sub. Skuffene imellom blir ca 1 meter lange, ca 40 cm brede og ca 20 cm dype. Kjekt med skuffer som inneholder stropper og verktøy, som lar seg åpne selv om bilen er fullastet
Bygger hele greia av vannfaste baderomspaneler, siden jeg har noen av de liggende å slenge. Greie alu hjørner for å få det avrundet, og til slutt trekkes det med grått teppe for utseende.
Tar noen bilder etterhvert.
Bygger hele greia av vannfaste baderomspaneler, siden jeg har noen av de liggende å slenge. Greie alu hjørner for å få det avrundet, og til slutt trekkes det med grått teppe for utseende.
Tar noen bilder etterhvert.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
13 years 7 months ago #1297
by Roar Sæther
Takker:cheer:
Innimellom alle de forskjellige prosjektene som surrer rundt her, er det morro når man rekker å gjøre noe skikkelig fornuftig.
Fikk handla meg det jeg trengerav siliconslanger også på tirsdag, så det blir vel å få montert intercooleren føre søndagen.
Blir det G på deg igjen, Flakiv??
Innimellom alle de forskjellige prosjektene som surrer rundt her, er det morro når man rekker å gjøre noe skikkelig fornuftig.
Fikk handla meg det jeg trengerav siliconslanger også på tirsdag, så det blir vel å få montert intercooleren føre søndagen.
Blir det G på deg igjen, Flakiv??
13 years 7 months ago #1298
by Flakiv
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
13 years 7 months ago #1299
by Roar Sæther
Med andre ord, så dukker du opp i løpet av treffet?
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
13 years 7 months ago #1301
by Roar Sæther
Litt bilder av snekringa bak i vogna.
Håndtlangeren er med!
Skal ha en 8 tommer sub og ett rom under lokk på hver side.
Satte bevisst de hvite sidene inn, for å ta vare på det lyset som er nedi der. Letter å se hva som er oppi der da
Hele greia blir trukket i grått bilstereoteppe etter at den er satt sammen. Kjekkt med oppbevaringsrom
Håndtlangeren er med!
Skal ha en 8 tommer sub og ett rom under lokk på hver side.
Satte bevisst de hvite sidene inn, for å ta vare på det lyset som er nedi der. Letter å se hva som er oppi der da
Hele greia blir trukket i grått bilstereoteppe etter at den er satt sammen. Kjekkt med oppbevaringsrom
Less
More
- Thank you received: 8
13 years 7 months ago #1303
by Bjørnar K
- Joar Martinsen
- Expert Boarder
Less
More
- Thank you received: 8
13 years 7 months ago #1305
by Joar Martinsen
Replied by Joar Martinsen on topic Vogna mi.
Jeg liker!! Vi er jo riiiimelig enige ang den innredninga der.
Godt og se at Pernille har full kontroll
Godt og se at Pernille har full kontroll
- Roar Sæther
- Topic Author
- Platinum Boarder
Less
More
13 years 7 months ago #1309
by Roar Sæther
Det er vel bare Pernille som skryter på seg kontroll, skal di se:laugh:
Hadde vogna på en lang shake down til dekksparkinga på Furulund. Ikke helt entydig positivt, men alikevel en bra testtur. Kjølinga på motoren er noe mangelfull. Jeg tror faktisk ikke jeg har nok kjøleeffekt i radiatoren min. Temperaturen går oppover ved litt belastning, uten at den synker noe særlig ved rolig kjøring igjen. Vogna var betraktelig bedre på hjemveien, men jeg skal alikevel se på muligheter til en ekstra vifte og en termostat med lavere åpningstemperatur. Jeg hadde 2 vifter tidligere, frem til den ene bestemte seg for å levere alle viftebladene i retur. Etter det har jeg ikke fått erstattet den vifta nr 2.
Ellers blir det nye skjøterør på slangene med grader som gjør at slangene sitter bedre. Nye skikkelige slangeklemmer skal de også få.
Så får vi se om dette hjelper:)
Hadde vogna på en lang shake down til dekksparkinga på Furulund. Ikke helt entydig positivt, men alikevel en bra testtur. Kjølinga på motoren er noe mangelfull. Jeg tror faktisk ikke jeg har nok kjøleeffekt i radiatoren min. Temperaturen går oppover ved litt belastning, uten at den synker noe særlig ved rolig kjøring igjen. Vogna var betraktelig bedre på hjemveien, men jeg skal alikevel se på muligheter til en ekstra vifte og en termostat med lavere åpningstemperatur. Jeg hadde 2 vifter tidligere, frem til den ene bestemte seg for å levere alle viftebladene i retur. Etter det har jeg ikke fått erstattet den vifta nr 2.
Ellers blir det nye skjøterør på slangene med grader som gjør at slangene sitter bedre. Nye skikkelige slangeklemmer skal de også få.
Så får vi se om dette hjelper:)
Time to create page: 0.084 seconds