G på langtur. Kirkenes-Beitostølen
- Henrik Larsen
- Junior Boarder
Less
More
- Thank you received: 2
12 years 11 months ago #2138
by Henrik Larsen
Replied by Henrik Larsen on topic G på langtur. Kirkenes-Beitostølen
Hehe, det er mulig at en av disse "finere" byfolkene inviterer seg selv, på en liten visning i garasjen i romjula
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
- Roar Sæther
- Platinum Boarder
Less
More
- Thank you received: 84
12 years 11 months ago #2139
by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic G på langtur. Kirkenes-Beitostølen
Jeg lurer på om det "frøet" av nysjerrighet på gammel G, som ble sådd for ett par år siden, har grodd noe helt sinnsykt
Hva snakker vi om? 1 lang og en kort G 460, en lang 463, en lastehenger tilpasset G, en turhenger tilpasset G, og da faktisk 2 delebiler i tillegg. Dette er vel en av de større G samlingene, Tommy?
Morro at dere ikke fant dere en XC90 eller en Discovery. Jeg er ganske sikker på at de kunne blitt dyyyyyre over tid
Hva snakker vi om? 1 lang og en kort G 460, en lang 463, en lastehenger tilpasset G, en turhenger tilpasset G, og da faktisk 2 delebiler i tillegg. Dette er vel en av de større G samlingene, Tommy?
Morro at dere ikke fant dere en XC90 eller en Discovery. Jeg er ganske sikker på at de kunne blitt dyyyyyre over tid
12 years 11 months ago #2144
by Tisleidøl
Replied by Tisleidøl on topic G på langtur. Kirkenes-Beitostølen
Ja det er bare og stikke innom. Bor på Stølstunet nedenfor Esso. Skal i utgangspunktet være hjemme hele romjula så det hadde bare vært kos det med G-besøk...
Time to create page: 0.070 seconds