300GD Prosjekt
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Plog er drømmen! Hadde vært utrolig kult!!! evt snøfres med egen motor frammpå, ulempen er vel at det blir for tungt! Men tenk det synet
Siden det har vært snø her på jæren den siste uken så har det blitt en goe del leking med 4wd, er bare å satse å kjøre som en mann som du sier Eg er vel ikke kjent for å kjøre med slakke gasswire på noen biler hehe
Hadde eg hatt litt mer motor hadde eg garantert vært utpå
Ble bra med bredderne, blir enda bedre når du får fyllt opp hjulhusa litt
Var det tidkrevende å "produsere" 4 breddere ? Kansje du eller Roar kan lage på bestilling, så jeg har breddere i backup.
Commandowagen 37"
Bredderene er ikke montert enda, men gleder meg til felgene som eg har bestilt kommer
www.cragar.no/soft8sort.html
Ble disse i 17x9"
Skal komme nå de nermeste ukene
- Roar Sæther
- Platinum Boarder
- Thank you received: 84
Naila wrote: Veldig kule Bilder, Heggernes : ) En G-wagen kan brukes til så mangt : )
Var det tidkrevende å "produsere" 4 breddere ? Kansje du eller Roar kan lage på bestilling, så jeg har breddere i backup.
Breddere er tilgjengelig for 5000.- pr sett. Da er breddrene støpt, har gelcoat finnish og er renskåret og klare til den siste tilpassningen mot karosseriet. Hvis det er interesant, kan jeg også selge bredderne, en og en for 1500.- pr stk. Da, hvis man skader en og ikke trenger alle 4.
Både breddere, rørfanger og vinsj montering ser strålende ut, Ørjan!! Får du fanger prosjektet klart til vintertreffet?
Roar Sæther wrote:
Både breddere, rørfanger og vinsj montering ser strålende ut, Ørjan!! Får du fanger prosjektet klart til vintertreffet?
Håper det, kansje det blir litt kjapp maling med bengalakk men men. Er fryktelig kaldt i verkstedet for tiden siden storbonden trengte byggtørkeren selv til grisene sine. hehe. Men satser på at vi får til litt varme denne uken og litt tid til sveising mandag til onsdag
Oppkobling av vinsjen er heldigvis raskt gjort Lurer på om eg sga sette inn et ekstra gele batteri i bilen i tillegg til det biltema 105 ah som står i. Noen som har noen meninger/tips til plassering? Lurte på om det er mulig å montere det under baksetet? Vist det blir skåret ut litt der.
Er de orginale fanger festene sterke nok til å holde en vinsj?
Roar Sæther wrote:
Naila wrote: Veldig kule Bilder, Heggernes : ) En G-wagen kan brukes til så mangt : )
Breddere er tilgjengelig for 5000.- pr sett. Da er breddrene støpt, har gelcoat finnish og er renskåret og klare til den siste tilpassningen mot karosseriet. Hvis det er interesant, kan jeg også selge bredderne, en og en for 1500.- pr stk. Da, hvis man skader en og ikke trenger alle 4.
Hehe, flott at noen er intuitiv her!
Har som sagt komplett sett på Commandowagen, men uhell kan fort skje offroad så da vet jeg hvor jeg skal sende bestilling dersom det blir behov. Supert!
Ellers liker jeg veldig godt ideen om rørfanger og winch, det er et gromt stuk : )
Commandowagen 37"
Det skal og er jo fortsatt en offroader! Finnish og blankpolering kan cosworthen få
Eg har jo og 37" liggende klar, venter bare utolmodig på felgene