Tips for kjøp
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Wow, du har blikk for detaljer. Jeg ser det jeg også når jeg vet hva jeg skal se etter. Selger nevnte at det er noe som foregår under lakken (les rust) på enkelte utsatte plasser. Ikke uvanlig, men det som er litt skummelt er at bilen ble lakkert for 3-4 år siden. Tyder på dårlig grunnarbeid.oborgen wrote: Hvis man ser nøye på bildene til 320'n, ser en at det pyntet litt på bilen på begge sider under frontvinduet og i skjøtene ved bakhjørnene. Det som er dumt med sølvmetallic, er at rust syntes veldig godt på de bilene. Slik at selv om det ikke er mye kan det fort bli et irritasjonsmoment.
Han nevnte at bilen faktisk har ramme fra 1996 også. Den er ombygd i to runder, og begge godkjent. Jeg skjønner ikke helt hvordan det skulle være mulig, men den er fortsatt registrert som 1981-mod. Må sjekke nærmere når jeg får se vognkortet.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Imidlertid, om det er noe som foregår under lakken 3-4 år etter lakkering, så kan det ikke være veldig alvorlig; om det skyldes dårlig forarbeid, ville det mest sannsynlig ha brudt ut i full blomst for lengst. Egen erfaring...
Stillingen på håndbremsen sier også at her trengs det minst en kraftig justering, i verste fall nye sko/bånd bak, uten at det er noen big deal å reparere.
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Tommy 99344570
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Derfor er ramma byttet. Sikkert samme årsak at det er skjermer fra 460 på bilen. Det er jo slett ikke sikkert at bilen er dårlig for det. Selger sa at det var byttet ramme i forbindelse med en mindre skade, så intet er vel holdt skjult. Man får se det sånn: det er gode argumenter for at prisen skal nedover.Iver460 wrote: Jeg visste jeg hadde sett den 320n før!! Det var hos Øioms Karosseri, må ha vært ca 1997 eller der omkring. Da hadde den hatt en ikke ubetydelig frontskade, ramma var skjev og bilen ble bygget opp igjen på ei av de ubrukte tiloversrammene Øioms hadde etter andre ombygginger. Tror de på Øioms hadde den til eget bruk i ca et år før den ble solgt videre.
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Jeg takker for tilbudet. Det er mye mulig at jeg slår på tråden for å spørre pent. Den er fortsatt interessant.Tisleidøl wrote: Du går gi et ting om du vil ha bedømming på den i Ryfoss.
Tommy 99344570
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Jagman wrote: En ting jeg reagerer på på denne bilen, er at den ikke har luftinger på noen av fremskjermene. Ser også flikkingen på sømmen bak på høyre siden og på begge sider fremme under frontvinduet.
Bård da, G320 R6 har ikke lufteventiler i skjermene! Dette burde du vite
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.
Pals er jo enda verre enn meg; Jeg sa i hvert fall ikke at det var 460 skjermer. Til det var det for god passform fremme ved plastdekslene under lykteringene
Med vennlig hilsen
Bård Thomas Hesvik
Mercedes Benz 280GE 1985 / Jaguar XJ12 1973 Serie I / Jaguar XJ12 1994 XJ40
Mercedes Benz 280GE hugg / Jaguar XJ12 1978 Serie II / Jaguar XJ12 1986 Serie III / Jaguar XJ8 Sport 1998 / Daimler Double Six 1984 / Jaguar E-Type Serie 1,5
Please Logg inn or Create an account to join the conversation.