Klubb tilhenger!

More
11 years 10 months ago #3290 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!

bilkar wrote: Styrestag, paralellstag, panardstag, komplette stikkakslinger foran.

forbruksvare for de som "bruker" bilene..

lappesaker for traktordekk. eneste som funker om man skjærer hull i siden på et dekk.


Notert :)

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #3363 by Iver460
Replied by Iver460 on topic Klubb tilhenger!
-Bakre stikkaksel 460, ferdig presset med lager. Ved havari er det da gjort på 10 min å bytte.

-50-liters båttank med laaaange drivstoffslanger, slik at uheldige/dumme/overmodige (Ørjan kan stryke det som ikke passer :P ) kan fortsette treffet selv etter at de har kjørt hull på den originale.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #3364 by Heggernes
Replied by Heggernes on topic Klubb tilhenger!

Iver460 wrote: -Bakre stikkaksel 460, ferdig presset med lager. Ved havari er det da gjort på 10 min å bytte.

-50-liters båttank med laaaange drivstoffslanger, slik at uheldige/dumme/overmodige (Ørjan kan stryke det som ikke passer :P ) kan fortsette treffet selv etter at de har kjørt hull på den originale.


Uheldig takk! :-D resten kan strykest! :-p. Kommer langt med en tank på 20 liter og.
Kar til å samle opp diesel!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #3365 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!

Iver460 wrote: -Bakre stikkaksel 460, ferdig presset med lager. Ved havari er det da gjort på 10 min å bytte.

-50-liters båttank med laaaange drivstoffslanger, slik at uheldige/dumme/overmodige (Ørjan kan stryke det som ikke passer :P ) kan fortsette treffet selv etter at de har kjørt hull på den originale.


Notert.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #3367 by volvo.power@live.no
en radiator er vell kanskje ikke å forakte..

og noen Corona da..

1988 Armbruster Stageway Geländewagen
2004 S211 E320CDI

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #4895 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!
Drar frem denne som avtalt på Landstreffet 2013 :cheer:

Etter treffet har det kommet forslag om ett sveiseapparat, type pinne 120-150 A.

Joar og jeg snakket også løst om hvordan den kan bygges, med tanke på hva som skal inni den hengeren, og i forhold til hva som kan komme i ettertid. Pr dags dato har vi følgende:

3 stk sammenleggbare bord.
12 stk sammenleggbare stoler.
2 stk partytelt 3x6 meter pluss noen vegger og takrenne.
2 stk vanntette kofferter type Pelicase.
1 stk kompressor med slange og luftfyller.
2 stk skjøteledninger på trommel.
Diverse grill og kjøkkenutstyr.

Forslag er inne på følgende utstyr i tillegg:

Høytrykksvasker.
Aggregat.
Flere bord.
Flere stoler.
Styrestag.
Paralellstag.
Panhardstag.
Bunnpanner.
Båttank med lange slanger.
Komplett stikkaksel bak.
Drivledd med stikkaksel foran, høyre og venstre.
Radiator.
Diverse filtere.
Diverse oljer.
Lappesaker til traktordekk.
Pluggesett til dekk.
Sveiseapparat.

Kom med flere forslag, folkens. Så fyller vi bare inn i lista, etterhvert som vi handler og nye forslag dukker opp :laugh:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #4926 by Torguttorm@gmail.com
Jeg skulle ønske at klubben kunne ha noe værktøy som feks diesel timinglampe og andre spesiele ting som er for dyrt eller blir for sjeldent brukt til at en enkelt medlem har råd til å ha dette liggende selv.
Ville heller ha tilgang på dette en tilgang på bord å stoler mm,,,

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
10 years 6 months ago #4952 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Klubb tilhenger!
Det er vel ikke nødvendigvis "tilgang til" som er vesentlig i sammenheng med det som kommer til å ligge i denne treff-tilhengeren. Men heller diverse som er i bruk på våre treff. Og det er bla. bord og stoler kjekt å ha når det serveres mat :cheer:

Men jeg er enig i at det hadde vært kjekt med diverse verktøy som ellers kanskje er dyrt for hver enkelt å erverve seg. Du har jo overlatt en dysetester i min varetekt. Kanskje det er den spede begynnelse på klubbens verktøy til utlån? Sammen med hjullagerpiper, ventiljusterings verktøy, pipe til studs på dieselpumpe og annet morro.

Dette er noe styret vil ta stilling til, i forhold til budsjett, og ikke minst hvordan dette skal administreres.

Godt forslag :cheer:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.054 seconds
Powered by Kunena Forum