Landstreffet 2011!!

More
12 years 9 months ago #1534 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreffet 2011!!
Snakker vi om at du blir deltager i "Camp Landstreffet" :cheer:

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #1536 by Puch G
Replied by Puch G on topic Landstreffet 2011!!

Roar Sæther wrote: Snakker vi om at du blir deltager i "Camp Landstreffet" :cheer:

positiv, jeg er påmeldt :-) Skal bestille Explorer Plus idag, so da blir det vel camping

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago - 12 years 9 months ago #1566 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreffet 2011!!
Da er det 25 deltagere påmeldt, hvor de fleste er sjåfører i egne vogner. Noen er påmeldt som co-piloter i andres vogner, og de trenger vi flere av!

Jeg syne det er morro å se slikt deltagerønske blandt medlemmene. Tidligere landstreff overgås med større antall påmeldte så tidlig føre treffet, så dette ser veldig bra ut!

Hjertlig velkommen er dere alle sammen!!
Last edit: 12 years 9 months ago by Roar Sæther.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #1618 by Puch G
Replied by Puch G on topic Landstreffet 2011!!
Hvordan står det med detaliert programet? Jeg må sansynligvis til UK med jobb Onsdag/Torsdag og vurdere å kjøre vogn til Stavanger før jeg fly til england.

Når starte dette på Fredag?

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #1625 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreffet 2011!!
Beklager sent svar, men jeg er på ferie med sjeldent nett.

Treffet har oppstart fredag klokken 10.00 ser det ut som. Da med oppmøte med felles avgang til kjøreområdet.

Info blir sendt ut til deltagere i disse dager.

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #1626 by Roar Sæther
Replied by Roar Sæther on topic Landstreffet 2011!!
Hallo alle deltagere på Landstreffet 2011!!

Jeg vil gjerne benytte denne anledningen til å komme med en påminnelse på ett par ting.

I forhold til kjøringen i det leide kjøreområdet, er det spesiellt 2 ting alle bileiere skal sørge for å ha i sine biler. Det ene er ett velfungerende BRANNSLUKKNINGSAPPARAT på minimum 2 kg, og det andre er en eller annen form for OPPSAMLINGSDUNK til evt oljesøl som resultat av en oljelekkasje. en 4 liters SPYLEVÆSKEKANNE fungerer greit til dette formålet. Uten disse 2 tingene, vil det bli gitt kjøreforbud i området.

Ellers vil jeg gjerne oppfordre alle til å ta med seg noe å sitte på (noe mer enn bare rævva :P ) Da en eller annen form for stol er det jeg tenker på. Det blir sikkert i år, som tidligere år, en lang prat utover kvelden. Og da er det jo kjekkt å ha noe å sitte på.

Gleder meg til torsdagen, og resten av helga!!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.042 seconds
Powered by Kunena Forum